شناسهٔ خبر: 39271914 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ضرورت هوشمندسازی اقتصاد استان تهران /مشارکت بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات اشتغال تسریع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت هوشمندسازی اقتصاد در استان تهران گفت: مشارکت بانک‌ها در استان تهران جهت ارائه تسهیلات اشتغال پایین است و باید این روند بهبود پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حشمت اله عسگری در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه امید است که حضور ما کمک حال مجموعه اقتصادی استان تهران باشد اظهار داشت: استان تهران قلب تپنده اقتصاد کشور است و هر اقدام مطلوب در این استان خوبی قابل تعمیم به کشور می‌باشد.

وی با اشاره به لزوم توجه به بخش خدمات در استان تهران افزود: حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد فعالیت های اقتصادی استان تهران در بخش خدمات است از اینرو تقویت این بخش می‌تواند اثرگذاری موثری در تحرک اقتصاد استان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: در سال جهش تولید تلاش می کنیم تا مشکلات پیش‌روی صنعتگران را مرتفع و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی به نفع صنعتگران استافاده می شود ضمن اینکه شناسنامه‌دار کردن واحدهای صنعتی و تولیدی و شناسایی واحدهای صنعتی کمتر از ظرفیت در این مسیر پیگیری می شود.

عسگری با بیان اینکه در بخش بازار نیازمند تعامل بیش از پیش با اصناف و بخش خصوصی در استان تهران هستیم گفت: هوشمندسازی اقتصاد در استان تهران و بکارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های اقتصادی راهبرد جدید معاونت اقتصادی استانداری تهران است.

وی همچنین عنوان کرد: شاخص فضای کسب و کار در استان تهران خیلی مطلوب نیست و تلاش می‌کنیم تا این شاخص را ارتقا دهیم؛ ضمن اینکه مشارکت بانک‌ها در استان تهران جهت ارائه تسهیلات اشتغال پایین است و باید این روند بهبود پیدا کند.

 

 

نظر شما