شناسهٔ خبر: 39271793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۹۹

هشدار به ورزشکارانی که قصد دوپینگ دارند و نگاهی به تمرینات تیم ملی فوتبال در هجده سال قبل، از جمله گزارش های ورزشی امروز است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 منوچهری، سرپرست سابق تیم‌های فوتبال راه آهن و نفت تهران، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

با اعلام شورای المپیک آسیا، هیچ تغییری در میزبانی بازی‌های ۲۰۲۱ جوانان آسیا در شانتو چین اعمال نمی‌شود و مسابقات در موعد مقرر یعنی ۲۰ تا ۲۸ نوامبر سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.
.
آندریاس برمه، زننده تک گل ژرمن‌ها در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ که قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد، توپ این مسابقه را برای کمک به بیماران کرونا به مزایده گذاشت.
 
برمه همچنین، توپ تمرینی بازیکنان در جام جهانی ۱۹۹۰ را نیز در مزایده قرار داده است تا بتواند پول بیشتری برای مبارزه با کرونا جمع کند.

رئیس سابق فیفا در ادعایی جنجالی مدعی شد قطر با دخالت سیاسی میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ شد. سپ بلاتر گفته قرار بود جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه و ۲۰۲۲ بع آمریکا برسد، اما میزبانی آمریکا در جلسه شام نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور وقت فرانسه با میشل پلاتینی، عضو کمیته اجرایی فیفا شکست خورد و رای پلاتینی و گروهش به سوی قطر برگشت. بلاتر و پلاتینی هر دو به اتهام فساد مالی از حضور در فوتبال محروم هستند.
 
ادعای بلاتر که ظاهرا با فشار آمریکا و با مقاصد سیاسی مطرح می‌شود از سوی روسیه و قطر رد شد و هر دو کشور اتهام وزارت دادگستری آمریکا را بی پایه و اساس و بدون مدرک قانع کننده‌ای می‌دانند.

مسئولان برگزاری رقابت‌های لالیگا پس از توافق با اتحادیه بازیکنان اسپانیایی و در نظر گرفتن سلامت بازیکنان، با از سرگیری این مسابقات در فواصل ۷۲ ساعته موافقت کردند. قرار است رقابت‌های لیگا در هفته‌های پایانی با شرایط ویژه‌ای ادامه یابد.

بازیکنان لیگ فوتبال فرانسه قبول کردند که تا آغاز مجدد مسابقات و دریافت حق پخش تلویزیونی، دریافت حقوق‌های خود را به تاخیر بیندازند. رقابت‌های لیگ فرانسه مانند دیگر لیگ‌های معتبر اروپایی تعطیل شده است و هنوز زمان از سرگیری مسابقات مشخص نیست.

مورینیو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به همراه سسنیون، اندومبله و سانچس، سه بازیکن این تیم، بدون توجه به قرنطینه خانگی، در یکی از پارک‌های لندن تمرین کرد. این در حالی است که مسئولان انگلیس مردم را از هر گونه تردد به جز موارد ضروری منع کرده اند.

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا و برادرش روبرتو که به علت استفاده از پاسپورت جعلی در پاراگوئه زندانی بودند، بعد از ۳۲ روز با وثیقه ۱.۶ میلیون دلاری آزاد شدند و در هتلی در شهر آسانسیون تحت نظر قرار گرفتند.
 
باشگاه منچستریونایتد برای جذب رادک ویتک - دروازه بان ۱۶ ساله تیم سیگما اولوموتس جمهوری چک، با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسید.

حاشیه‌های فوتبال جهان:
<div id="video-display-embed-code_279533" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/771283/279533?width=400&height=300"></script></div>


زیباترین بازی‌های سال ۹۸

<div id="video-display-embed-code_279534" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/771283/279534?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما