شناسهٔ خبر: 39271297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسهیلات بانکی جبران زیان تعطیلی کرونا به باشگاه‌های ورزشی کرمان پرداخت می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از پرداخت تسهیلات بانکی برای جبران زیان تعطیلی کرونا به باشگاه‌های ورزشی کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

میثم پاریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به فعالیت 820 باشگاه ورزشی در سراسر استان اظهار داشت: از این تعداد 350 باشگاه ورزشی در شهر کرمان و مابقی در دیگر شهرستان‌های استان در حال فعالیت است. 

وی با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: در همین راستا رایزنی‌های لازم با برخی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت پرداخت تسهیلات به باشگاه‌داران انجام شده تا از این طریق حداقل از ضرر و زیان به باشگاه‌های ورزشی جلوگیری کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با بیان اینکه تصمیمات لازم در زمینه تعطیلی اماکن ورزشی که از طریق ماده 88 به هیئت‌ها ورزشی و اشخاص واگذار شده، اتخاد شده است، گفت: بر این اساس مدت تعطیلی این اماکن به پایان قرارداد و توافق صورت گرفته افزوده خواهد شد. 

وی همچنین با قدردانی از همکاری جامعه ورزش در راستای تعطیلی اماکن ورزشی ابراز داشت: باید از حسن نیت و همکاری باشگاه‌داران و اهالی ورزش تشکر ویژه‌ای داشته باشم و بدون شک این عزیزان با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان نقش زیادی در پیشگیری از شیوع کرونا در جامعه داشتند. 

پاریزی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه‌های ورزشی از ارکان اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان هستند و امیدوارم با غلبه بر کرونا بار دیگر شاهد رونق باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در سراسر استان باشیم. 

انتهای پیام/511/ش

نظر شما