شناسهٔ خبر: 39269883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش نسبی قیمت صیفی و سبزیجات در بازار اصفهان+جدول

قیمت میوه و تره بار در بازار اصفهان نسبت به هشت روز گذشته، با وجود ثبات قیمت در بیشتر اقلام، تغییرات قابل توجهی نیز داشته‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اصفهان، به دلیل شرایط پیش آمده در کشور، بازارها از جمله بازار میوه نیز دستخوش تغییراتی شده است، قیمت میوه و تره بار نسبت به هشت روز گذشته، با وجود ثبات قیمت در بیشتر اقلام، تغییرات قابل توجهی نیز داشته‌است.

طبق آخرین اعلام اتحادیه صنف عمده‌‌فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان، سیب زمینی نسبت به هشت روز گذشته با نرخ فروش ۲.۵ تا ۳.۵ هزار تومان بدون تغییر مانده، پیاز سفید با قیمت ۳.۵ تا ۶ هزار تومان و پیاز زرد با نرخ ۳ تا ۵ هزار تومان، کاهش قیمت ۰.۵ هزار تومانی را داشته‌اند.

همچنین صیفی‌جات و سبزیجاتی چون انواع بادمجان، انواع خیار، زنجبیل، سیر، قارچ، انواع فلفل‌دلمه‌ای ریز و رنگی، باقالا و بلال و میوه‌هایی مانند پرتقال سورتی و آبگیری، انواع خرما، آناناس، توت‌فرنگی، کیوی، گرمک و نارنج در محدوده قیمت فروش خود ثابت بوده‌اند.

با این حال در برخی صیفی و سبزیجات، مانند فلفل کاپری، کاهوپیچ، کلم بروکلی و گوجه بوته‌ای افزایش قیمت در سقف فروش دیده می‌شود.

در خصوص افزایش قیمت‌های قابل توجه، می‌توان به افزایش قیمت ۲ هزار تومانی بِه،  ۱۰ هزارتومانی لیمو ریزه، ۰.۵ هزار تومانی ملون، افزایش قیمت گوجه چری، نارنگی، کرفس، پرتقال والنسیا و سیب درختی اشاره کرد.

در کنار افزایش قیمت برخی از اقلام میوه و تره بار کاهش قیمت اقلامی چون هندوانه نو، کدو خورشتی و هویج نیز نسبت به هشت روز گذشته به چشم می‌خورد.

قیمت سایر اقلام را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

 

لازم به ذکر است که قیمت‌های فوق، قیمت عمده‌فروشی میادین میوه و تره بار اصفهان است و نرخ فروش در سطح شهر، با محاسبه سود مغازه‌دار کمی بالاتر است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

نظر شما