شناسهٔ خبر: 39269674 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی:

کشف بیش از ۲۰۰ هزارعدد تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ساعت گذشته

تهران- ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش ۲۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی به تشریح عملکرد قرار گاه مبارزه با قاچاق در ۲۴ ساعته گذشته پرداخت و افزود: طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی همچنان ادامه داشته و در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها؛ ۲۰۰ هزار و ۷۶۱ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۱۱۸ هزار و ۷۵۰ عدد دستکش، ۶۶ هزار و ۷۲۶ عدد انواع ماسک، ۱۵ هزار و ۲۸۵ عدد مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۲۰۴ مرکز متخلف عرضه تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

مقیمی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، افزود: در این رابطه ۶۴ محتکر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و متعهد کشور که در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی کمک شایانی به پلیس کرده اند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعا موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.  

نظر شما