شناسهٔ خبر: 39269533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

دستگیری ۲ زورگیر مسافرنما در منطقه فلاح

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری ۲ زورگیر خشن که در نقش مسافر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند، خبر داد.

صاحب‌خبر -
صراط:

سرهنگ ایوب صالحی گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه هیجدهم فروردین ماه امسال مرد ۴۰ ساله‌ای در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن خودروی پرایدش از سوی ۲ جوان زورگیر خبر داد و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند که صاحب خودرو دو جوان ۲۸ و ۳۰ ساله را به عنوان مسافر در خیابان آزادگان سوار بر خودرویش کرده و در مسیر میدان فتح بوده که متهمان با تهدید سلاح سرد، راننده را مجبور کردند در کنار خیابان توقف کند و سپس با پیاده کردن راننده از خودرویش پراید سفید رنگ را سرقت می‌کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مشخصات خودروی پراید و سارقان به کمک شاکی پرونده در اختیار تیم‌های گشتی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهمان به صورت ویژه آغاز شد تا اینکه پس از چند ساعت گشت زنی‌های هدفمند، اکیپی از ماموران خودروی پراید که یکی از سارقان سوار بر آن بود در خیابان فلاح شناسایی کردند.

رئیس کلانتری امامزاده حسن عنوان داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در بازرسی بدنی از سارق ۲۸ ساله مدارک یک خودروی دیگر به دست آمد و با شناسایی صاحب مدارک مشخص شد که خودروی وی نیز به سرقت رفته است.

سرهنگ صالحی اظهار داشت: متهم به سرقت هایشان به شیوه زورگیری اعتراف کرد و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه همدستش شناسایی شد و در ادامه ماموران با هماهنگی‌های قضائی، متهم دو پرونده را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از خانه اش تعدادی زیادی لوازم سرقتی کشف می‌کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در اعترافاتشان به ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند، اضافه کرد: هر دو سارق زروگیر مسافر نما، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما