شناسهٔ خبر: 39269427 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سخنگوی وزارت بهداشت:

آخرین آمار «کرونا» در ایران: فوتی ها ۳۹۹۳ نفر/ مبتلایان ۶۴۵۸۶ نفر/ بهبودی ها ۲۹۸۱۲ نفر؛ ۳۹۵۶ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند

از دیروز تا امروز 20 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1997 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین آمار «کرونا» در ایران: فوتی ها  نفر/ مبتلایان  نفر/ بهبودی ها  نفر؛  نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: از دیروز تا امروز ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: از دیروز تا امروز ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش انتخاب، جهانپور گفت: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴۵۸۶ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: تا کنون ۳۹۹۳ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند و خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۲۹۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور ادامه داد: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۲۰ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما