شناسهٔ خبر: 39266680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

۲۱ و ۲۲ فروردین

ورود خودروهای غیربومی به مرکزی ممنوع شد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به تعطیلی‌ نیمه‌شعبان ورود خودروهای غیربومی به استان مرکزی ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده تخلف، اقدام قانونی را انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از مهر، بهروز اکرمی در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روز نیمه‌شعبان در راستای مقابله با کرونا توزیع نذورات مردم به طور عمومی و برگزاری هرگونه جشن به مناسبت این ایام در استان اکیداً ممنوع است.

وی افزود: بنا به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی فعالیت تمامی ادارات استان مرکزی از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ عصر است و تمامی کارکنان باید به لوازم بهداشتی مانند ماسک و دستکش مجهز باشند و نکات لازم را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلی دو روزه نیمه‌شعبان در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین محدودیت‌های ترافیکی مانند ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در شهرهای استان اعمال می‌شود و فقط امکان تردد خودروها در مواقع خاص و برای انجام کارهای ضروری وجود دارد.

اکرمی گفت: همچنین تمامی مراکز تفریحی استان در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه تعطیل است و به مردم تاکید می‌شود که در منازل بمانند و پلیس در صورت مشاهده سفرهای غیر ضروری درون‌شهری اعمال قانون می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: در دو روز تعطیل آخر هفته سوم فروردین فعالیت تمامی صنوف به جز لیست اعلام شده از سوی اتاق اصناف استان مرکزی مانند سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و… ممنوع است.

نظر شما