شناسهٔ خبر: 39266616 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تعویق برگزاری کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی/آخرین مهلت ارسال مقاله

یگانه کربلایی

به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری همایش‌ها و نشست های جمعی، زمان برگزاری چهاردهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی به بیستم و بیست و یکم آبان موکول شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تاریخ برگزاری چهاردهمین کنفرانس ملی ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی  به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری همایش ها و نشست های جمعی تغییر کرد. زمان برگزاری چهاردهمین کنفرانس ارزیابی و تضمین کیفیت در نظام های دانشگاهی به بیستم و بیست و یکم آبان موکول شد. پیش از این قرار بود این همایش در اردیبهشت ماه برگزار شود. 

رویکردهای ارزیابی کیفیت برای سنجش اشتغال و کارآفرینی، نقش بازار کار و ذینفعان در ارتقای کیفیت دانشگاه، کیفیت گروه‌های آموزشی و مهارت‌های اشتغال پذیری دانشجویان، اشتغال‌پذیری دانش آموختگان و شاخص‌های آن، بازار کار دانش آموختگان در ایران، روش‌های ردیابی وضعیت اشتغال دانش آموختگان، روش‌های ارتباط دانشگاه‌ها با کارفرمایان، چگونگی توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و فردی در میان دانشجویان، ویژگی‌های برنامه‌های درسی سازگار با نیازهای شغلی کارفرمایان، مسئولیت پذیری و پاسخگویی دانشگاه‌ها در برابر اشتغال دانش آموختگان، آموزش عالی، کسب و کار الکترونیکی از عمده محورهای برگزاری این همایش است.

این همایش با همکاری مشترک موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود و دکتر عزیزاله حبیبی، رئیس کنفرانس و دکتر حمیدرضا آراسته، دبیر علمی و دکتر معین عباسیان، دبیر اجرایی این همایش هستند. همچنین آخرین مهلت ارسال اصل مقاله به این کنفرانس ۳۱ مرداد ماه سال جاری است.

بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت اینترنتی کنفرانس به نشانی: http://qaus.khu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن: ۰۲۱۸۶۰۷۲۷۰۶ و موبایل: ۰۹۳۳۳۴۶۳۳۲۷۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظر شما