شناسهٔ خبر: 39266348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ریحانه فولادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جبران آماده‌سازی تکواندوکاران به ضرر کادر فنی است/ کسر مبلغ قرارداد برخی سرمربیان تیم ملی منطقی به نظر نمی‌رسد

فریبا جلیل خانی

سرمربی تیم لوازم خانگی‌کن گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و فراهم شدن امکانات لازم بتوان بار دیگر ورزشکاران عزیزمان را برای حضور در المپیک به آمادگی ایده آل برسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ریحانه فولادی، سرمربی تیم لوازم خانگی کن، درباره ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در رشته تکواندو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ و همچنین سرمایه گذاری باشگاه‌ها در سال گذشته، امیدواریم پس از کنترل و مهار ویروس کرونا در آینده نزدیک و با فراهم شدن امکانات تمرین در باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، شرایط انجام دیدارهای باقی‌مانده میسر گردد تا نتیجه تلاش و زحمات باشگاه‌ها مشخص شود. قطعآ تحقق این موضوع به همکاری همه مردم جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و اجتناب از حضور در خارج از خانه بستگی خواهد داشت که امیدوارم همگی این همکاری را انجام دهیم.

مربی تیم‌ملی با اشاره به تعویق یکساله المپیک 2020 گفت: قطعا کلیات این موضوع به ضرر ورزشکاران و تکواندو ایران خواهد بود، زیرا ورزشکاری که از لحاظ ذهنی و بدنی خود را برای حضور در المپیک۲۰۲۰ آماده نموده، این موضوع هم از نظر ذهنی و هم بدنی به ورزشکار آسیب خواهد رساند که جبران این مسئله وظیفه کادر فنی را سخت‌تر خواهد کرد. امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و فراهم شدن امکانات لازم بتوان بار دیگر ورزشکاران عزیزمان را برای حضور در المپیک به آمادگی ایده‌آل برسانیم.

فولادی در پایان در مورد احتمال کسر قرارداد کادرفنی تیم‌های ملی به دلیل شرایط موجود توضیح داد:  این موضوع بیشتر در مورد رشته‌هایی که قرارداد مالی چشمگیر دارند صدق می‌کند. با توجه به میزان قرارداد مالی کادر فنی و ورزشکاران رشته تکواندو، کسر مبلغ قرارداد خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد،ضمن اینکه باشگاه لوازم خانگی کن به عنوان یک حامی قابل اعتماد در رشته تکواندو طی سال‌های گذشته نشان داده همواره از کادر فنی و ورزشکاران خود حمایت لازم را به عمل خواهد آورد و بنده نیز به نمایندگی از سوی همکاران و بازیکنانم از باشگاه خوب‌مان تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما