شناسهٔ خبر: 39265944 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استغاثه جهانی به امام زمان(عج) در شب نیمه‌شعبان؛ امشب ساعت ۲۱

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بنا داریم در ساعت ۲۱ امشب مصادف با شب نیمه شعبان با عنوان «ادرکنی، مرا دریاب»، استغاثه به امام زمان (عج) به صورت سراسری انجام شود که این برنامه در ۲۵ کشور جهان نیز اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور امسال جشن‌های نیمه شعبان بدون حضور جمعیت و در قالب حسینیه‌های مجازی در سراسر کشور برگزار می‌شود و بناست در قالب یک برنامه‌ سراسری در این شب استغاثه و توسل به امام عصر(عج) صورت گیرد.

وی ادامه داد: بنا داریم در شب نیمه شعبان امسال با عنوان «ادرکنی، مرا دریاب» این برنامه را برگزار کنیم که به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد و ۲۵ کشور در ۴ قاره  شامل عراق، لبنان، پاکستان، اندونزی، مالزی، انگلیس، آلمان، فرانسه، نیجریه، مصر، آمریکا و ... نیز در آن مشارکت خواهند کرد.

باباخانی تصریح کرد: در داخل کشور کار توسط  آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، هیأت رزمندگان اسلام و حوزه علمیه به همراه سازمان تبلیغات برگزار خواهد شد که بناست چهارشنبه ۲۰ فروردین‌ماه از ساعت ۲۱ به صورت زنده از حرم امام رضا(ع) توسل به امام زمان(عج) انجام شود و هم نوای با آن، مردم استغاثه به امام زمان (عج) داشته باشند.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این برنامه به صورت زنده از شبکه‌های رسانه ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما