شناسهٔ خبر: 39265528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم:

برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی(عج) اجرا می‌شود

قم - مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از اجرای برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی(عج) به صورت مجازی در قم خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر استان قم این توسل را با مردم برقرار می‌کند.

صاحب‌خبر -

محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای برنامه «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی (عج) به صورت مجازی در قم خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در شرایط همه گیری بیماری و اهمیت سلامت عموم مردم مراسم نیمه شعبان در قم برگزار نمی‌شود بنابراین جمعیت هلال احمر استان قم با بهره مندی از پتانسیل فضای مجازی این توسل و ارتباط را به صورت زنده با مردم برقرار می‌کند.

وی گفت: در مراسم مجازی ساعت عاشقی به برقراری ارتباط مستقیم با مسجد مقدس جمکران همراه با قرائت دعای فرج و مولودی خوانی در شب میلاد حضرت ولی عصر (عج) و پخش زنده از دو صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام جمعیت هلال احمر استان قم به نشانی https://www.instagram.com/qom_rcs/ و https://www.instagram.com/qomrcs/ می‌پردازد.

وی بیان کرد: علاقمندان و ارادتمندان اهل بیت (ع) می‌توانند با مراجعه به نشانی صفحات هلال احمر قم در شامگاه چهارشنبه ۲۰ فرودین ماه و همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) به صورت آنلاین از ساعت ۱۹ این مراسم را مشاهده کنند.

نظر شما