شناسهٔ خبر: 39263691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ویژه تعزیرات حکومتی ادعای یک بیمار در بیمارستان کوثر کرج را بررسی می کند

کرج - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از استقرار تیم ویژه نظارتی حسب تاکید استاندار در بیمارستان کوثر کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی انتشار فیلم اظهارات یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در فضای مجازی مبنی بر اینکه به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه درمان اجازه ترخیص از سوی بیمارستان کوثر به وی داده نشده است موضوع در دستور بررسی قرار گرفت.

تهیه کننده این فیلم که خود بیمار می باشد مدعی شده است که به دلیل تست مثبت کرونا از 29 اسفند سال گذشته در بیمارستان کوثر کرج برای درمان بستری و در تاریخ ۱۲ فروردین ماه جاری توسط پزشک به وی اجازه ترخیص داده شده اما به دلیل ناتوانایی در پرداخت هزینه درمان ، اجازه ترخیص از بیمارستان به او داده نشده است.

او که شغل خود را راننده معرفی می کند در این فیلم که بصورت سلفی تهیه شده مدعی می شود که قادر به پرداخت هزینه درمان نیست و از مسوولان استان خواست که به موضوع خود در این بیمارستان رسیدگی شود. 

مختاری اظهار داشت که با پیگیری موضوع و  استاندار البرز به عنوان رییس کمیته مبارزه با ویروس کرونا تیم ویژه قضایی از تعزیرات حکومتی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بیمارستان کوثر مستقر شده اند تا موضوع را به صورت ویژه بررسی کنند.

مختاری گفت: پس از بررسی های کارشناسان تعزیرات حکومتی نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی یادآور شد که در چنین شرایطی نبایستی از زحمات دست اندرکاران در کاهش بار درمانی بیماران، کادر پزشکی و پرستاری در مراکز درمانی چشم پوشی کرد.

نظر شما