شناسهٔ خبر: 39263555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس حوزه علمیه همدان:

دروس حوزه علمیه همدان به صورت مجازی آموزش داده می‌شود

همدان - رئیس حوزه علمیه همدان با بیان اینکه دروس حوزه علمیه به صورت مجازی آموزش داده می‌شود، گفت: مباحث آموزشی به صورت مجازی در اختیار مدیریت آموزش مدارس حوزه علمیه قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تلاش‌های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا تقدیر و اظهار کرد: حفظ جان مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و تا جایی که ممکن است چه در بخش دولتی و چه غیردولتی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و اقشار مردم همه باید همکاری لازم را برای پشت سر گذاشتن این شرایط داشته باشند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی ادامه داد: در این ایام بسیجیان از اقشار مختلف، دانشجویان، طلاب و جمعی از مردم در راستای مقابله با کرونا و ضدعفونی مناطق مختلف پای کار آمدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئله مهم این است که باید در اقدامات پیشگیری و مقابله با کرونا، با دقت بالا قدم برداشت و تصمیم گرفت و اهمیت این موضوع را مادامی که کرونا از میان نرفته، جدی گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه کسب و کار مردم در این ایام آسیب دیده، باید تدابیری برای جبران این آسیب‌ها اندیشیده شود؛ هرچند دولت مصوباتی را در این زمینه داشته است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی گفت: در مجموع عملکرد بخش بهداشت و درمان و برگزاری جلسات پی‌درپی دولت برای تصمیم‌گیری جهت مقابله با این ویروس رضایت‌بخش است؛ اما تا پایان و شکست کرونا باید با دقت عمل کرد.

وی با بیان اینکه دروس حوزه علمیه به صورت مجازی آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: اساتید، مباحث آموزشی را به صورت مجازی در اختیار مدیریت آموزش مدارس حوزه علمیه قرار می‌دهند و دروس برای طلاب ارسال می‌شود.

رئیس حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه باید برای شکست این ویروس به خداوند بزرگ توکل کنیم، یادآور شد: خداوند در همه مشکلات راهگشاست؛ ما همانطور که هشت سال دفاع مقدس را با توکل با خدا و همراهی با امام راحل (ره) با پیروزی پشت سرگذاشتیم، در این شرایط نیز با یاری خدا پیروز خواهیم شد.

وی توصیه کرد: در این روزها با توکل به خدا و توسل به امام زمان (عج) در شب میلاد ایشان، برای عبور از این شرایط دعا کنیم.

آیت‌الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: در کنار توکل، باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنیم و دیدگاهمان این نباشد که اگر دیگران از خانه بیرون می‌روند ما هم نباید در خانه بمانیم بلکه باید از عزیزانمان نیز بخواهیم که با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی، به شکست کرونا کمک کنند.

نظر شما