شناسهٔ خبر: 39262745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی» به روایت تصویر

سپهبد علی صیاد شیرازی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تاریخ 21 فروردین سال 78 ساعت 6 و 45 دقیقه صبح توسط مزدوران منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سپهبد علی صیاد شیرازی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تاریخ 21 فروردین سال 78 ساعت 6 و 45 دقیقه صبح توسط مزدوران منافقین ترور شد و به شهادت رسید. با شهادت این مرد بزرگ، کوردلان منافق نشان دادند داغی که صیاد در عملیات مرصاد به دل آنها گذاشته است فراموش نشدنی است و پس از سالها بالاخره گلوله های کینه آنها بر جان صیاد شیرازی نشست و او را تا ابد عند ربهم یرزقون کرد و روزی خور درگاه حضرت حق. شهادت پاداشی بود که خدا به شهید صیاد شیرازی داد به پاس همه رشادت هایی که در راه اسلام از خود نشان داد.

دو روز پس از شهادت او، در حالی که صدام به تازگی از تکریت و کاخ پیچ در پیچش بازگشته بود از «حمود» منشی خود خواست مراتب تشکرش را از منافقین به دلیل ترور این افسر ایرانی به آن‌ها ابلاغ و به قصی پسر جنایتکار و فاسدش نیز دستور داد به سران منافقین پاداش دهد. صدام به حمود گفته بود «کاش این ترور در سال‌­های اول جنگ رخ می‌داد.»

 

انتهای پیام/

نظر شما