شناسهٔ خبر: 39262642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چگونه با خانواده های داغدار از کرونا رفتار کنیم؟

فراگیر شدن ویروس کرونا، باعث جان باختن بسیاری از هموطنانمان شد، این در حالی است که امکان همدردی به خانواده‌های داغدار وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، شیوع کرونا باعث جانباختن بسیاری از مردم جهان شد، اما به دلیل نوع مرگ و در جهت جلوگیری از گسترش کرونا، هر کدام از متوفی‌های کرونایی به طرز متفاوتی دفن می‌شوند و خانواده جانباختگان تنهایی به استقبال عزیزشان می‌روند و پس از آن به خاطر اینکه خانواده متوفی ناقل نباشند از دیگر افراد دوری کرده و قرنطینه خانگی می‌شوند.

اما در این مرحله وظیفه ما یعنی کسانی که از دوستان و آشنایان جانباختگان هستیم، چیست؟ چه رفتاری باید در قبال خانواده جانباختگان داشته باشیم تا باعث بهبود شرایط روحی دیگران شویم. تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که شما را با چگونگی نوع رفتار با خانواده‌ای که عزیزشان را براثر کرونا از دست دادند آشنا می‌کند.

چگونه با خانواده‌ای که عزیزشان را براثر کرونا از دست دادند، رفتار کنیم؟

گفتنی است؛ ویروس کرونا، بیماری خطرناکی است که شیوع زنجیره‌ای آن باعث از بین رفتن بسیاری از مردم جهان شد، اما ما می‌توانیم با در خانه ماندن (قرنطینه خانگی)، محدود کردن دیدارها، رفت و آمد در شهر، شستوشوی وسایل شخصی و دست‌ها کرونا را شکست دهیم و یکی از قطع کنندگان زنجیره انسانی ویروس کرونا شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها:

نظر شما