شناسهٔ خبر: 39262557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جعفری در گفتگو با دانشجو:

دانشجویان شیراز اقلام درمانی به علوم پزشکی گیلان اهدا کردند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز از ارسال ۱۰ هزار دستکش، ۲۰۰۰ ماسک سرجیکال فیلتردار و ۲۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست به استان گیلان خبر داد.

صاحب‌خبر -

جعفری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به وخامت شیوع کرونا در استان گیلان و در خواست جامعه اسلامی استان، ده هزار دستکش، دو هزار ماسک سرجیکال فیلتردار به انضمام ۲۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست با پایه الکل به ارزش کلی بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اختصاص یافت.

جعفری مطرح کرد: جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز کمک رسانی به سایر دفاتر و استان‌های درگیر کرونا را در دستور کار دارد که ان شاء الله علی رغم میل باطنی مجموعه مبنی بر عدم رسانه‌ای شدن این دست امور، در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان بیان کرد: از تمامی افرادی که این روز‌ها با در دست گرفتن جان خود پا به عرصه سلامت گذاشته اند و خدمت جهادی را انتخاب کردند و همچنین کلیه اساتید و پرسنل کادر درمان که جهاد آن‌ها فراتر از اعمال دنیوی است، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نظر شما