شناسهٔ خبر: 39262554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جلسات فشرده برای رهایی از معضل بزرگ پرسپولیس

مهر

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس جلسات متوالی را در روزهای تعطیلی رقابت های لیگ برتر برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در روزهای تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با اتفاقات مختلفی در سطح مدیریتی روبرو شد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل سرخ ها در روزهای ابتدایی اسفندماه تصمیم به ترک جایگاه خود گرفت تا امور جاری این باشگاه بر عهده مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره قرار بگیرد.

همچنین مهدی محمدنبی نیز در روزهای ابتدایی فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به فدراسیون فوتبال رفت تا بر صندلی دبیرکلی تکیه بزند. از این رو از هیات مدیره پرسپولیس استعفا کرد تا رسول پناه در کنار دو عضو باقیمانده هیات مدیره به امور رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید:

چرا باید به پرسپولیس تخفیف بدهیم؟

مهرداد هاشمی و علی رغبتی که تنها بازمانده های هیات مدیره پرسپولیس در کنار رسول پناه هستند جلسات فشرده ای را برای تامین منابع مالی باشگاه برگزار می کنند تا بتوانند نهایت استفاده را از روزهای تعطیلی فوتبال کشور برده و مسائل را حل و فصل کنند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ۱۵ روز گذشته، پنج جلسه داشته است که آخرین نشست آنها روز دوشنبه به مدت یک ساعت و نیم در ساختمان این باشگاه برگزار شد. قرار است سه عضو هیات مدیره تا پایان هفته جاری، یک جلسه دیگر نیز درباره بررسی برخی قراردادهای مالی برگزار کنند.

نظر شما