شناسهٔ خبر: 39262024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهزیستی میبد ۵۴۰ میلیون ریال لوازم بهداشتی و سبدغدایی توزیع کرد

یزد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد گفت : با صرف ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار علاوه بر ۲۰ هزار ماسک ، ۳۰۰ ظرف یک لیتری مایع ضدعفونی کننده، ۲۵۰ سبدغدایی در اختیار خانواده‌های زیرپوشش این نهاد و افراد نیازمند گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

سید محسن فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا همچنین از توزیع  ۸۰۰ کیلوگرم میوه و ۲۰۰ بسته گوشت مرغ خبر داد و یادآور شد: با شیوع کرونا خانواده‌های زیرپوشش بیش از گذشته نیازمند حمایت‌های معیشتی و بهداشتی و درمانی افراد خیر، سازمان ها و نهادهای مردمی هستند.

وی ادامه داد : با برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی مسوولان شهرستان با موسسه‌های خیریه حمایت از خانواده‌های زیرپوشش به دلیل شیوع کرونا در دستور کار قرار گرفت.  

این مسوول اضافه کرد : همچنین قرار شد تا ستاد قرارگاهی با همکاری  اداره‌های دولتی مرتبط و همچنین پایگاه‌های بسیج برای جذب نذرها و کمک‌های مردمی در محله‌های شهر تشکیل شود.

وی گفت : نذرها و کمک‌های مردمی جذب شده با توجه به شناختی که هرکدام از نهادها و هیات های مذهبی از وضعیت خانواده‌ها در محله‌ها دارند، توزیع می‌شود.

درحال حاضر۲۰ موسسه خیریه با مجوز بهزیستی و ۱۲ موسسه هم از زیرمجموعه نیروی انتظامی و کمیته امداد  امام خمینی (ره)  در شهرستان میبد فعالیت دارند .

هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ نفر هم  زیرپوشش بهزیستی شهرستان هستند که از حمایت‌ها و خدمات معیشتی و درمانی این  نهاد حمایتی استفاده می‌کنند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد. 

نظر شما