شناسهٔ خبر: 39261975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شادی اصفهانی‌ها از پنجره‌هایی رو به خیابان؛ قطار شادی لحظاتی متفاوت برایمان رقم زد+تصاویر‌

اعیاد شعبانیه است، همه ساله این روزها را کنار هم جشن می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم؛ امسال اما شادی‌مان متفاوت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همه ساله اعیاد شعبانیه را کنار هم جشن می‌گرفتیم، شادی و نشاط از تمام کوچه‌ها و خیابان‌های شهر دیده می‌شد، اما امسال باید روزهایی متفاوت را تجربه کنیم، روزهایی که کسانی برای ما می‌سازند که هر سال در تدارک جشن نیمه شعبان بودند و حالا این جشن را به کوچه‌ها و خیابان‌ها آورده‌اند تا مردم از پنجره خانه‌های خود نظاره‌گر باشند و باز هم به شادی و نشاط بپردارند.

قطار شادی به مناسبت اعیاد شعبانیه در راستای بالا بردن سطح نشاط شهروندان در این روزهای در خانه ماندن در خیابان‌های شهر به حرکت درآمده و مردم را میزبان برنامه‌های خود کرده است.

اجرای سرودهای مناسب با اعیاد شعبانیه و مدافعان سلامت از جمله برنامه‌های قطار شادی است که با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی اجرا می‌شود.

گروه سرود با پوشیدن دستکش، نصب ماسب و نقاب و با رعایت فاصله دو متری از هم در واگن‌های قطار شبیه سازی شده می‌نشینند، قطار با سیستم صوتی مجهز شده که از داخل محله‌ها، کنار منازل و آپارتمان‌ها می‌گذرد و مردم از پنجره‌ها به تماشای این برنامه مشغول می‌شوند.

هدف از برگزاری قطار شادی این است که جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی به سوی مردم برده شده و دقایقی لبخند بر لبان مردم بنشیند. این برنامه با شعار «در خانه می‌مانیم و کرونا را شکست می‌دهیم» در حال اجراست.

قطار شادی تا روز پنج شنبه 21 فروردین ادامه دارد و روز نیمه شعبان نیز هم صبح و هم بعدازظهر برگزار خواهد شد.

مردم از پنجره‌ خانه‌های خود نظاره‌گر حرکت قطار شادی هستند و با تکان دادن دست و فریاد «خداقوت» از برگزار کنندگان این برنامه قدردانی می‌کنند.

انتهای پیام/164/ش

نظر شما