شناسهٔ خبر: 39261967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خیران اردبیلی ۱۰ میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی کمک کردند

اردبیل - ایرنا - خیران سلامت اردبیلی در روزهای اخیر ۱۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و لوازم بهداشتی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اردبیل جهت مبارزه با بیماری کرونا کمک کردند.

صاحب‌خبر -

دکتر قدت اخوان@اکبری ،رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل روز چهارشنبه با قدردانی از این خیران گفت: ۶ میلیارد ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی و چهار میلیارد ریال نیز شامل کمک‌های غیرنقدی می‌باشد.

وی بیان‌کرد: این کمک‌ها از سوی اقشار مختلف ، ادارات و سازمان‌ها و خیران داخلی و خارجی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای تامین لوازم مورد نیاز در بخش‌های درمانی کرونا قرار گرفته است.

او افزود: این کمک‌ها در این مقطع زمانی که مجموعه دانشگاه با تمام توان و کمبودهای مالی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، بسیار ارزشمند است.

اخوان‌اکبری گفت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تمام توان و امکانات و نیروهای درمانی در خدمت شهروندان بویژه  بیماران مبتلا به کروناست و در این مسیر، شبانه@روز از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و می‌طلبد در کنار کمک‌های دولت، مردم عزیز نیز در تامین کمبودها و وسایل و امکانات پزشکی ضروری و مورد نیاز در بخش کرونا به مدد این دانشگاه  بشتابند.

 شماره حساب ۱۰۴۲۴۸۱۸۰۰۱ و شماره شبا ۰۹۰۱۹۰۰۰۰۰۰۰۱۰۴۲۴۸۱۸۳۰۰۱ ir بنام حساب سایر منابع دانشگاه نزد بانک صادرات شعبه میدان ورزش اردبیل  برای واریز کمک‌های نقدی مردمی اختصاص یافته تا نیکوکاران و خیران سلامت، کمک‌های خود را برای تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در مراکز کرونا اهدا کنند.

نظر شما