شناسهٔ خبر: 39261912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در تأمین سلامت مردم با کسی تعارف و مماشات نداریم

رئیس دامپزشکی اسلام‌آباد غرب گفت : در تأمین سلامت مردم با کسی تعارف و مماشات نداریم و کشتار غیرمجاز دام متأسفانه سال‌ها است که در این شهرستان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، قاسمی رئیس دامپزشکی اسلام‌آباد غرب گفت : ما دنبال بیکار کردن افراد نیستیم، بدنبال کشتار بهداشتی و عرضه فرآورده‌های دامی سالم به مردم بوده و هدف اصلی ما از این اقدامات، سلامت جامعه، قصابان و خانواده آن‌ها و مردم شهرستان است.

او گفت : در تأمین سلامت مردم با کسی تعارف و مماشات نداریم و کشتار غیرمجاز دام متأسفانه سال‌ها است که در اسلام‌آباد غرب وجود دارد و به منظور برطرف کردن این معضل شهرداری با فعال کردن کشتارگاه توانست مشکل تامین گوشت شهرستان را برطرف کند.

قاسمی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۸۰ دام سبک و سنگین در این کشتارگاه بصورت روزانه با نظارت این اداره ذبح می‌شود.

حمیدی‌تبار شهردار اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه کشتارگاه شهرداری اسلام آبادغرب این روز‌ها که همه مردم درگیر ویروس کرونا هستند، با تمام توان فعال است، ادامه داد: خوشبختانه شهرداری با اولویت سلامتی مردم نسبت به تجهیز و تکمیل کشتارگاه اقدام کرده و در آینده نزدیک دستگاه مه‌پاش اتوماتیک نیز خریداری و مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ولی در حال حاضر کشتار به‌صورت روزانه انجام می‌شود و برای تامین گوشت مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد .

انتهای پیام/د

نظر شما