شناسهٔ خبر: 39261854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

اعزام ۵۲۱ دستگاه از ناوگان باری لرستان به بندر امام خمینی(ره)

ابراهیم شریفی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تاکنون ۵۲۱ دستگاه از ناوگان باری استان به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده است.

صاحب‌خبر -

عباس شرفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا هیجدهم فروردین، بیش از ۵۲۱ دستگاه از ناوگان باری لرستان برای تخلیه بندر امام خمینی از کالاهای اساسی و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به سراسر کشور اعزام شده است.

وی تصریح کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا، فعالان حمل‌ونقل باری لرستان همچنان در خط مقدم تخلیه بندر امام و حفظ چرخه معیشت مردم در این ایام بحرانی حضور دارند و ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از اختصاص سهمیه ویژه لاستیک و سوخت جبرانی با ضریب ۳۰ درصد برای ناوگان اعزامی به بندر امام خبر داد و افزود: سازمان راهداری به پاس قدردانی از این قشر زحمتکش، امتیازاتی را برای ناوگان اعزامی در نظر گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اختصاص سوخت جبرانی ویژه با ضریب ۳۰ درصدی مثبت، اختصاص سهمیه ویژه لاستیک، لحاظ ضرایب مثبت در کرایه پرداختی کالاهای اساسی و تعهد شرکت‌ها در پرداخت کرایه رانندگان در مقاصد پس از تخلیه کالا اشاره کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی سازمان راهداری، تمام نکات و الزامات بهداشتی برای حفظ سلامت رانندگان در بنادر لحاظ شده است به‌طوری‌که عمدتاً اعلام بار خارج از سالن و در محوطه باز صورت می‌گیرد و بسته‌های بهداشتی نیز بین رانندگان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: درمجموع از ابتدای فروردین امسال تاکنون ۷۴۷۲ فقره بارنامه در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۳۲۰ بارنامه، ۱۸/۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام

نظر شما