شناسهٔ خبر: 39261844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشدید تدابیر سختگیرانه در ورودی‌های جاسک/ اجرای قرنطینه برای کارگران پروژه‌های بزرگ

فرماندار جاسک گفت: برای صیانت از سلامت مردم در موضوع کرونا، تدابیر سختگیرانه هرچه بیشتری در ورودی‌های شهرستان جاسک اتخاذ شده است.

صاحب‌خبر -

محمد رادمهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تدابیر شدید و سختگیرانه در مبادی وروردی و خروجی شهرستان جاسک صورت می‌گیرد تا سلامت مردم در این شهر که کمترین شمار مبتلا به کرونا در کشور را دارد، مورد صیانت قرار گیرد.

وی افزود: دو هفته قرنطینه اجباری برای نیروهای شاغل وابسته به شرکت‌های بزرگ موجود در شهرستان هنگام بازگشت در کمپ‌های‌شان ایجاد شده و در محل کارگاه‌ها همراه با پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست.

فرماندار جاسک عنوان کرد:
با توجه به اینکه در شهرستان جاسک دومین پایانه نفتی و بزرگ‌ترین پروژه کشور درحال اجراست و تعداد زیادی از نیروهای شاغل ان از اقصی نقاط کشور در این پروژه مشغول بکارند لذا
دو هفته قرنطینه  زیر نظر واحد بهداشتی و اداره کار شهرستان انجام می‌شود تا هم سلامت کارگران حفظ و هم سلامت مردم شهرستان به خطر نیفتد. 

رادمهر عنوان کرد: همه کارفرماها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گیری اجتماعی هستند و در صورتیکه که توجه به طرح فاصله گیری اجتماعی نکنند، با آنها برابر قانون برخورد و قرادادهای آنها را فسخ خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:پس از اطمنیان خاطر از سلامتی  و کسب تایید سلامت توسط دستگاه بهداشتی، نیروهای کار مجاز به فعالعیت می باشند.

فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: برای مسافرین بازگشته از مسافرت نیز تدابیر قرنطینه درنظر گرفته شده است و در حال حاضر ۸۰ نفر در حال گذراندن قرنطینه هستند
که حال همگی مساعد است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

نظر شما