شناسهٔ خبر: 39261584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز تولید انبوه تونل‌های ضد کرونایی در پارک علم و فناوری البرز

تولید انبوه تونل‌های ضد کرونایی توسط یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

حسن فدوی جهرمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون عضو پارک علم و فناوری البرز در این زمینه  گفت: شرکت  تجهیزات پزشکی اکسون دانش بنیان است که از تیمی از متخصصین در زمینه الکترونیک، مهندسی پزشکی، مکانیک، طراحی صنعتی، فیزیوتراپی و گروه مشاوره پزشکی تشکیل شده که تجهیزات و دستگاه‌هایی را در زمینه‌های مختلف تولید می‌کند اما با توجه به نیاز کشور و موضوع بحران فراگیری بیماری کرونا در کشور اقدام به تولید تونل‌های ضد عفونی کرونا نموده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پارک علم و فناوری البرز، وی با اشاره به اینکه ما از همان ابتدا، دنبال هدفی والا بودیم گفت: تجربه ما در زمینه طراحی و ساخت، این امکان را به ما داده است تا تجهیزات و دستگاه‌های باکیفیت و قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا تولید کنیم .

مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسون با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات ما نه تنها در بازار ایران و کشورهای منطقه بلکه در بازار کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه هم عرضه و به فروش می‌رسد افزود: برای تولید تونل‌های ضدعفونی کرونا نیز محدودیتی نداریم و با توجه به سفارش ها برای مناطق مختلف کشور و برای سازمان ها، ادارات و بخش های مختلف بیمارستانی و ... این دستگاه ها را تولید می‌کنیم.

وی به همکاری و حمایت خوب مسئولان و مدیران پارک علم و فناوری استان البرز اشاره کرد و گفت: این پارک تضمین کننده  موفقیت شرکت‌ها و واحدهای فناور و دانش بنیان است و از شرکت دانش بنیان اکسون حمایت‌های خوبی انجام داده است.

انتهای پیام

نظر شما