شناسهٔ خبر: 39261423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی تبعات اقتصادی ناشی از کرونا در فراکسیون امید

منیرسادات سیدرضا

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت کرونا در کشور و آثار و پیامدهای اقتصادی آن در جلسه این فراکسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

فاطمه سعیدی در گفت ‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه هیات رییسه فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید در ادامه جلسات منظم خود پیرامون شرایط خاص کشور دو جلسه درباره موضوعات روز به ریاست آقای عارف به صورت مجازی برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و رییس کمیته پزشکی و مقابله با کرونا در فراکسیون امید گزارشی از وضعیت نظام سلامت در کشور و نحوه مقابله با ویروس کرونا ارائه و تاکید کرد که به هیچ عنوان نمی‌توان گفت این ویروس در ایران مهار شده است، باید اقدامات کنترلی کماکان با جدیت در دستور باشد.

سعیدی با اشاره به گزارش کمیته اقتصادی فراکسیون امید گفت: در این گزارش راه‌های پیشنهادی برای تامین منابع لازم جهت مهار تبعات اقتصادی این بحران ارائه شد. نباید از این موضوع غافل شد که مردم ما همزمان در دو حوزه سلامتی و اقتصادی مورد آسیب جدی قرار گرفته‌اند و به همین دلیل همه باید برای رفع این بحران بزرگ تلاش کنیم.

وی همچنین با اشاره به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: آقای تربتی‌نژاد رییس کمیته کشاورزی فراکسیون امید گزارشی درباره سوابق وزیر پیشنهادی کشاورزی ارائه کرد و گزارش کمیته کشاورزی درباره ایشان مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما