شناسهٔ خبر: 39259695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع می شود

ارومیه – فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان تا نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری صبح چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده قطور خوی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در استان توزیع شده است افزود: ۴۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی دیگر نیز تا نیمه اول ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی در راستای حمایت افراد و خانوارهایی که به سبب شیوع بیماری کرونا کسب و کار خود را از دست داده و یا محل کسب خود را تعطیل کرده‌اند توزیع می‌شود افزود: با شناسایی جامعه هدف توسط پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات، این بسته‌ها هر هفته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین با تجلیل از تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه در مقابله با ویروس کرونا و در کنار اجرای رزمایش بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت طرح حمایت از آسیب دیدگان از کرونا را هم اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: سپاه برای آماده‌سازی تیم‌های خدمات پزشکی از جمله بهیار برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان نیز اقدامات مهمی را داشته است و از آنجایی که گردان‌های سپاه در همه زمینه‌ها خوداتکا هستند در این گردان‌ها نیروهایی نیز ضمن تسلط بر اسلحه و ادوات نظامی دوره‌های امدادی را نیز گذرانده‌اند.

سردار شهسواری با اشاره به ایجاد نقاهتگاه‌های بیماران کرونا در شهرهای استان و خوی اظهارکرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی خوی ظرفیتی مهمی در کنار وحدت و همدلی مردم این شهرستان برای مقابله و شکست ویروس کرونا در این شهرستان است.

محمد عابدی فرماندار خوی هم در این نشست از غربالگری بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان برای تشخیص ویروس کرونا خبر داد و گفت: در اجرای رزمایش بیولوژیکی مدافعان سلامت با محوریت بسیجیان و خیران سلامت بیش از یک میلیون ۵۰۰ هزار لیتر محلول برای ضد عفونی و گند زدایی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی مصرف شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان به مناطق زلزله زده قطور خوی رفت و از نزدیک با روند آوار برداری و امداد رسانی و مشکلات مردم منطقه آشنا شد.

سردار شهسواری روند آوا برداری و خدمات رسانی به زلزله زدگان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نشست با متولیان بازسازی نسبت به تسریع در روند آوار برداری و بازسازی تصمیمات لازم گرفته شده است.

وی همچنین در بازدید از یگان‌های سپاه در منطقه قطور خوی از تلاش‌های این یگان‌ها در امداد رسانی به زلزله زدگان قطور و فعالیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

نظر شما