شناسهٔ خبر: 39258866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسیدگی به ۳۱۰ شکایت از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان‌ رضوی گفت: طی یک ماه و نیم گذشته به ۳۱۰ شکایت از تاسیسات گردشگری این استان رسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل مکرمی‌فر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شکایت از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز ۱۵ فرودین ماه جاری ثبت و رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: از مجموع شکایات رسیدگی شده، ۱۵۹ مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در سامانه ملی شکایات به ثبت رسیده  و ۱۵۱ شکایت دیگر نیز به صورت حضوری یا تماس با ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به ثبت رسیده و رسیدگی شده است.

وی گفت: مذاکره تلفنی با شاکی، ارجاع به کارشناس مربوطه، دریافت رضایت شاکی و ثبت در سامانه ملی ۰۹۶۲۹  از اقداماتی است که در ارتباط با این شکایت‌ها انجام شده است.

مکرمی فر با اشاره به تعطیلی واحدهای اقامتی در ایام نوروز امسال بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: عمده شکایات دریافتی در زمینه ابطال رزرو مکان و درخواست عودت مبالغ پرداخت شده مسافران بوده است.

استان خراسان رضوی دارای ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تاسیسات گردشگری است که از این نظر مقام نخست کشور را دارد.

بنابر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی تمامی واحدهای اقامتی رسمی و موقت این استان تعطیل و از پذیرش مسافر منع شده‌اند.

نظر شما