شناسهٔ خبر: 39256941 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوتار ماتئوس: تیمو ورنر را به لروی سانه ترجیح می دهم؛ فکر نمی کنم مانوئل نویر فصل آینده در بایرن مونیخ بازی کند

نوید معصومی

اسطوره آلمان و بایرن مونیخ ترجیح می دهد به جای لروی سانه، تیمو ورنر به بایرن مونیخ بپیوندد زیرا او مطمئن تر است و در پست های مختلفی بازی می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تیمو ورنر و لروی سانه دو گزینه مهم بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله هستند و هنوز مشخص نیست کدامیک از آنها به قهرمان آلمان می پیوندند. به گزارش اسکای آلمان و آ اس، لوتار ماتئوس در پاسخ به اینکه کدامیک را ترجیح می دهد، گفت:

نقطه ضعف من برای تیمو ورنر معروف است (به بازی او علاقه دارم) اما این بدین معنا نیست که لروی سانه بازیکن بزرگی نیست. با این حال شما حس می کنید که فلیک و مدیران بایرن از جمله اولیور کان به خرید تیمو ورنر علاقه بیشتری دارند زیرا از خیلی جنبه ها او بهتر در بایرن مونیخ کار خواهد کرد. تیمو در زمین انعطاف بیشتری دارد (خصوصیات بیشتری دارد) و شخصیت او برای مدیران و مربیان بایرن برای کار کردن مناسب تر است. با خرید ورنر، خطر جنجال و مشکلات حاشیه ای کمتر است. تیمو ورنر حتی می تواند خیلی جلو و به جای لواندوفسکی هم بازی کند. می تواند به عنوان هافبک تهاجمی و حتی وینگر بازی کند. همچنین خرید تیمو ارزان تر است. 

ماتئوس همچنین معتقد است تیمو ورنر در فصول گذشته پیشرفت کرده اما سانه بعد از مصدومیتش چندان بازی نکرده است:

نمی خواهم از صحبت هایم سوبرداشت شود. نمی خواهم سوتفاهم شود. هر دو بازیکن ارزش های بالایی به بایرن اضافه می کنند اما اگر من قرار بود امروز انتخاب کنم، برای خرید تیمو می رفتم. 

بحث مهم دیگر پیرامون نقل و انتقالات بایرن مونیخ این است که آنها الکساندر نوبل را جذب کرده اند و مانوئل نویر 34 ساله فقط حاضر به امضای قرارداد طولانی مدت است. ماتئوس معتقد است نویر که قراردادش سال آینده به پایان می رسد، این تیم را ترک می کند و البته با توجه به کیفیتی که دارد، حق دارد قرارداد طولانی مدت بخواهد:

فکر می کنم نشانه ها حاکی از خداحافظی نویر است. او می خواهد بازی کند. می خواهد بیشتر و طولانی تر بازی کند. این با توجه به کیفیتی که دارد، قابل درک است. فکر نمی کنم او فصل آینده در مونیخ بازی کند. 

نظر شما