شناسهٔ خبر: 39256657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

واکنش سریع دکتر فریدون همتی به یک تصمیم در لرستان برای هرمزگان؛

باورود سریع و پیگیری استاندارهرمزگان از انتقال 60 نیرو به استان جلوگیری شد

استاندار هرمزگان از منتفی شدن و توقف جابجایی و به کارگیری 60 نیروی جایگاه های سوخت استان لرستان به هرمزگان از طریق پیگیری های لازم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان،استاندار هرمزگان از منتفی شدن و توقف جابجایی و به کارگیری 60 نیروی جایگاه های سوخت استان لرستان به  هرمزگان از طریق پیگیری های لازم خبر داد.

دکتر فریدون همتی عنوان کرد: در پی انتشار صدور نامه ای از سوی مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر مصوبه هیأت مدیره این شرکت برای جابجایی 60 نیروی جایگاه های سوخت استان لرستان و به کارگیری آنها در استان هرمزگان، طی تماس و پیگیری اینجانب با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، و با نظر مساعد و دستور ایشان، این جابجایی منتفی و متوقف شد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود نیروهای بومی توانمند و جویای کار در استان هرمزگان، باید از ظرفیت این نیروها در جایگاه های عرضه سوخت استفاده شده و اولویت اشتغال با نیروهای بومی می باشد.

استاندار هرمزگان افزود: ایجاد اشتغال و جذب نیروهای توانمند و بومی هرمزگان در بنگاه های اقتصادی و واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی فعال در استان، همواره توسط مجموعه مدیریت عالی استان مورد پیگیری و تاکید قرار گرفته است.

 

نظر شما