شناسهٔ خبر: 39256436 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| پلتفرم‌های داخلی از لحاظ کیفیت وضعیت خوبی دارند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه پلتفرم‌های داخلی از لحاظ کیفیت وضعیت خوبی دارند، گفت: شاید پلتفرم‌های داخلی مشکلاتی داشته باشند اما از لحاظ کیفیت روی آنها کار شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « قوانین سخت پلتفرم‌ها و استارتاپ‌های ایرانی را اصلاح کنید » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

حسین فلاح جوشقانی  رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره  موضوع مطرح شده در بخش«فارس من » با موضوع قوانین سخت پلتفرم‌ها و استارتاپ‌های ایرانی را اصلاح کنید، گفت: در حال حاضر در شرایطی که در کشور وجود داردو مصرف اینترنت رشد بسیار زیادی داشته است پلتفرم های داخلی عملکرد بدی نداشتند.

وی افزود: شاید پلتفرم های داخلی مشکلاتی داشته باشند اما ازلحاظ کیفیت بر روی آنها کارشده است.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: معتقدم  اکنون پلتفرم های داخلی در شرایط متفاوت کشور بد عمل نکرده و از لحاظ کیفیت بر روی آنها کار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما