شناسهٔ خبر: 39256398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار ویژه خرمشهر؛

هر چقدر مردم همکاری کنند ما زودتر از بحران خارج می شویم

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: هر چقدر مردم همکاری کنند ما زودتر از بحران خارج می شویم و همه فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به حالت عادی خود بر می گردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت: اکنون در جنگ با ویروس کرونا قرار داریم و ما به عنوان اعضای ستاد مقابله، باید با تمام قوا در صحنه باشیم.

او افزود: در این جنگ میدان دار اصلی، فرماندهان و سربازان خود مردم هستند، بنابراین لازم است که با ایجاد وحدت عمومی و اجتماعی خود را برای شکست این بحران مهیا سازند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: ضمن تشکر از شهروندان عزیزی که به قانون تمکین می کنند ، از آن دسته از افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند درخواست می نمایم به خاطر سلامت خود و هم نوعانشان این مسئله را جدی تر بگیرند ومسئولین را همراهی کنند.

حیدری با اشاره به اقدامات سخت گیرانه در سطح شهرستان گفت: با برگزاری جلسات مستمر با مسئولین بهداشتی و امنیتی شهرستان بنا داریم اقدامات حمایتی وهمچنین اقداماتی در راستای مراقبت های بیشتر مردم در منزل  بصورت مرحله به مرحله به اجرا در آوریم.

او تاکید کرد: از مردم شریف وعزیز خرمشهری تقاضا دارم که با ما همکاری بیشتری داشته باشند تا محدودیت هایی  که درآن واقع هستیم در این حد باقی بمانند.

انتهای پیام/ د

نظر شما