شناسهٔ خبر: 39256111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

واکنش رسول‌پناه به شایعه کمک مالی موسوی به پرسپولیس + عکس

خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه کمک مالی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال به پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

مهدی رسول‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه شنیده می‌شود عبدالرضا موسوی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال برای جدایی کالدرون و آمدن یحیی گل محمدی کمک مالی سنگینی یه پرسپولیس کرده است اظهار داشت: همانطور که آقای موسوی، دوست عزیزم در اینستاگرام شخصی خود نوشتند مسئله‌ای که عنوان شده است به هیچ وجه صحت ندارد، ایشان هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده‌اند و کسانیکه این شایعات را منتشر می‌کنند به دنبال بر هم زدن آرامش هر دو باشگاه و تخریب کسانی هستند که هدفشان کمک به تیم‌های مورد علاقه‌اشان و خدمت به هواداران است.

وی ادامه داد: این کار‌ها با اهداف خاص انجام می‌شود، اما ما با قدرت کار خود را انجام داده و اینگونه رفتار‌ها در مسیر ما نمی‌تواند خللی ایجاد کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: ما پس از بررسی تمامی جزئیات دریافتی‌ها و پرداختی‌های سال گذشته باشگاه، در فرصتی مناسب شفاف سازی مالی را انجام خواهیم داد تا هواداران در جریان آن قرار بگیرند.

به گزارش میزان، پیش از این گفت‌وگوی رسول‌پناه، موسوی در پستی در فضای مجازی اعلام کرد چنین خبری صحت ندارد که می‌توانید تصویر این پست را در زیر ببینید:

  • بیشتر بخوانید:
    قول رسول‌پناه به گل‌محمدی

    انتهای پیام/

نظر شما