شناسهٔ خبر: 39255572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس:

باید از حقوق مردم به‌دور از سیاسی‌بازی و بان بازی دفاع کنیم

آزیتا یوسفیان

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: باید از حقوق مردم به‌دور از سیاسی‌بازی و باندبازی دفاع و برای توسعه استان و شهرستان‌ها قدمی برداریم.

صاحب‌خبر -

دکتر یحیی ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت رسانه برای بازگو کردن واقعیات و نشان دادن ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ضعف‌هاست.

وی بیان کرد: رسانه و خبرنگاران جایگاه مهمی دارند که عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را پایش می‌کنند و ما نیز به عنوان منتخب مردم از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف خود بهره خواهیم برد.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: دغدغه من مردم هستند و آمده‌ام برای توسعه لرستان و به سرانجام رساندن پروژه‌های استان تلاش کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه لرستان پس از استان البرز بیشترین مهاجرت را به تهران دارد، افزود: با تلاش خانواده‌ها یکی سری افراد باسواد و توانمند در استان تربیت می‌شوند اما چون زیرساخت‌های لازم را برای آنان فراهم نکردیم مهاجرت می‌کنند.

وی عامل اصلی عقب‌ماندگی لرستان را نبود برنامه‌ریزی و پررنگ تر شدن مسائل سیاسی در استان عنوان کرد و با بیان اینکه متاسفانه روی داشته‌های خودمان تکیه نکردیم، اظهار کرد: اگر روی موضوع کشاورزی و حبوبات شهرستان سلسله و آبزی پروری شهرستان دلفان کار می‌شد الان وضعیت استان پر رونق‌تر بود.

 منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: حتی در مورد صنعت توریسم در شهرستان سلسله هیچ کاری انجام نشده و این درحالیست که بیشتر شعار می‌دهیم اما در عمل کم رنگ هستیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه متاسفانه نتوانسته‌ایم صنعت کشاورزی استان را از سنتی به صنعتی سوق دهیم، خاطرنشان کرد: کمر همت بستم که در خدمت مردم باشم و به‌صورت عملیاتی انرژی خود را برای حل مشکلات آنان صرف کنم و نگارش و نگاه سیاسی ندارم.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: متاسفانه در شهرستان نورآباد پس از ۴۰ سال هنوز مطالبه مردم آب آشامیدنی و خانه بهداشت است.

وی در مورد وضعیت آب لرستان افزود: ۱۳ میلیارد مترمکعب خروجی آب استان است اما از این سهم خودمان تخصیص آب نداشتیم و همه سدهای لرستان و شهرستان‌های سلسله و دلفان تعطیل هستند.

ابراهیمی بیان کرد: به عنوان نمونه سد تاج امیر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل است و برای این پروژه ۵ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده که با این اعتبارات قطره چکانی نمی‌توانیم به نتیجه برسیم.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس افزود: باید با حمایت، هماهنگی و همدلی مجمع نمایندگان از حق و حقوق مردم دفاع کنیم و با آمار و ارقام به مسئولین استان نشان دهیم که وضعیت لرستان آنگونه نیست که نشان می‌دهید و اسفبار و قرمز است.

وی گفت: باید از حقوق مردم به‌دور از سیاسی بازی و باند بازی دفاع و برای توسعه استان و شهرستان‌ها قدمی برداریم.

ابراهیمی با بیان اینکه قدرت چانه‌زنی برخی مدیران استان ضعیف است، گفت: متاسفانه میزان سهم لرستان از اقتصاد دولتی ۰.۸ است.

انتهای پیام

نظر شما