شناسهٔ خبر: 39255334 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نصرالله: شهید صدر می‌گفت در امام خمینی ذوب شوید همانطور که او در اسلام ذوب شد

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان درباره تحولات منطقه و این کشور را امروز سه شنبه آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان درباره تحولات منطقه و این کشور را امروز سه شنبه آغاز کرد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود اعلام کرد: «یک بار دیگر از تمام مسئولان دولتی و وزارت خانه‌های مربوطه و نیز تمام مردمی که در نبرد با ویروس کرونا مشارکت دارند تشکر می‌کنم.»

دبیرکل حزب‌الله گفت: «پیام‌های متعددی از پزشکان مسلمان و دیگر کادر‌های پزشکی دریافت کرده‌ام و محتوای آن مانند همان چیز‌هایی است که مردان مقاومت در نامه هایشان می‌گویند.»

سید حسن نصرالله با اعلام اینکه نهم آوریل سالروز شهادت سید محمد باقر صدر و خواهر ایشان هم هست، افزود: «سید صدر فیلسوفی نابغه بود. بزرگترین شاخصه شهید محمد باقر صدر خلوص او در مقابل امت اسلامی بود. او هیچ چیز را برای خود نمی خواست و تمام زندگی اش برای خدا بود»

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «بزرگترین شاهد بر اخلاص شهید صدر این بود هنگام پیروزی انقلاب اسلامی در این، اعتقاد داشت که امام خمینی (ره) هدف انبیاء و رؤیای خود صدر را محقق کرده است. شهید صدر می‌گفت در امام خمینی ذوب شوید همانطور که او در اسلام ذوب شده بود؛ یعنی مردم باید پیرو ولایت و رهبری امام باشند.»

انتهای پیام/ 

نظر شما