شناسهٔ خبر: 39253810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مروری بر آخرین اخبار و شایعات دنیای فوتبال؛

منچستریونایتد یک دروازه بان نوجوان به خدمت گرفت/ قرارداد توماس مولر تا 2023 با بایرن مونیخ تمدید شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، تمدید قرارداد نویر، مهم ترین مسئله این روزهای بایرن مونیخ است. آینده مانوئل نویر در بایرن مونیخ همچنان مبهم است و فعلا روند تمدید قرارداد او متوقف شده است. با این حال هانس دیتر فلیک نسبت به تمدید قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ خوشبین است.
به نقل از وبسایت گل؛ فلیک گفت: زیادی است که نویر را می شناسم. هر دو شناخت خوبی از دیگری داریم و همدیگر را بسیار درک می کنیم. این تصمیم با خودِ نویر است. او می داند در بایرن مونیخ چه چیزهایی دارد. نه فقط من بلکه کل باشگاه از تمدید قرارداد نویر خوشحال خواهیم شد.

- بحران کرونا ویروس صنایع مختلف جهان را فلج کرده و فوتبال هم از این قاعده مستثنا نیست. شیوع کرونا ویروس در جهان، لیگ های فوتبال در کشورهای اروپایی را به تعطیلی کشانده است. پیامدهای اقتصادی این تعطیلی سنگین خواهد بود. به همین خاطر کاهش دستمزد بازیکنان فعلا در دستور کار قرار گرفته است. پیش از این توضیحات مسی در مورد کاهش دستمزد بازیکنان بارسلونا را خوانده اید.
به گزارش سیمون استون خبرنگار بی بی سی، خاویر تباس، رئیس لالیگا یک کنفرانس خبری 100 دقیقه ای با خبرنگاران بین المللی داشته است (از طریق ویدیو کنفرانس). او در این کنفرانس در مورد خسارات مالی تعطیلی لیگ صحبت کرده است. طبق این گزارش، اگر بازی های لیگ از سر گرفته نشود این خسارت مالی حدود 1 میلیارد یورو خواهد بود. اگر بازی های لیگ دوباره برگزار شود ولی بدون حضور تماشاگران، این خسارت مالی به 350 میلیون یورو می رسد. در ضمن باشگاه های اسپانیایی در زمینه پرداخت هزینه های ترانسفرهای بین المللی هم در مجموع 350 میلیون یورو بدهی دارند.

- بایرن مونیخ قرارداد کاپیتان دوم خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد. توماس مولر، مهاجم 30 ساله آلمانی بایرن مونیخ که تا سال 2021 قرارداد داشت، برای دو سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرد. به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، توماس مولر که تمام دوران فوتبالش را در بایرن مونیخ گذرانده، قراردادش را تا سال 2023 با این باشگاه تمدید کرد. مولر پس از تمدید قراردادش گفت:
هم من و هم باشگاه احساس خوبی داریم. مطمئننا در صورت شروع دوباره فوتبال، دوباره قوی کار خواهیم کرد و موفق خواهیم شد. همیشه تمدید قرارداد با بایرن مونیخ اولویت اصلی من بود و باشگاه هم همین را می‌خواست. دو سوم عمرم را در بایرن مونیخ گذرانده‌ام و خوشحالم که دو سال دیگر نیز در این باشگاه خواهم ماند.

- منچستریونایتد یک بازیکن نوجوان به خدمت گرفت. منچستریونایتد پروژه جذب رادک ویتک را تکمیل کرد. این دروازه بان 16 ساله اهل جمهوری چک، پس از تحت تاثیر قرار دادن استعدادیابان منچستریونایتد، قرار شد که در جولای 2020 راهی این تیم شود.
به گزارش Standard، توافق میان سیگما اولوموتس و منچستریونایتد در ماه ژانویه انجام شده بود، اما تیم چکی، امروز نهایی شدن این انتقال را رسما اعلام کرد. لادیسلاو مینار، سرمربی تیم پس از نهایی شدن این انتقال گفت:
خوشحال می شوم که بگویم سیگما توانست یکی دیگر از فرزندان خود را به تیم های سطح بالای اروپایی انتقال دهد. اگر رادک بتواند در آینده در منچستریونایتد موفق شود و یا راهی تیم بزرگی دیگری شود، از لحاظ مالی بسیار به نفع سیگما خواهد شد.  

- شایعاتی در مورد بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو به رئال مادرید منتشر شده بود. حالا منابع نزدیک به باشگاه اسپانیایی، احتمال بازگشت بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید را نزدیک صفر می دانند. به گزارش AS و مارکـا، این منبع نزدیک به مدیران باشگاه می گوید:
او مناسب سیاست های ورزشی باشگاه نیست. زمان او گذشته و باشگاه اهداف ورزشی دیگری دارد.
روابط میان کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز هنوز هم خوب و نزدیک است و حتی ستاره پرتغالی برای تماشای الکلاسیکو هم به سانتیاگو برنابئو برگشته بود اما گزینه بازگشت به مادرید وجود ندارد.
در ایتالیا گزارش هایی منتشر شده بود که با بحران پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا، باشگاه یوونتوس احتمال فروش کریستیانو رونالدو را بررسی می کند. ارزش ستاره پرتغالی 60 میلیون یورو برآورد شده که 40 میلیون کمتر از مبلغی است که بانوی پیر در سال 2018 برای خرید او پرداخت. طبق این گزارش، هنوز هم اگر احتمال جدایی وجود داشته باشد، مقصد رئال مادرید نخواهد بود.






نظر شما