شناسهٔ خبر: 39252746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مسی هم مشکلات آن ها را ها را حل نمی کند

صحبت های عجیب رئیس لالیگا درباره رونالدو و سری آ

خاویر تباس، رئیس لالیگا، انتقادات عجیبی را نسبت به ساختار سری آ مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود برگزاری جلسات متعدد بین مسئولان لیگ های اروپایی اما هنوز تاریخ دقیقی در رابطه با زمان شروع مجدد مسابقات تعیین نشده است. حتی گفته می‌شود که در صورت ادامه این وضعیت ممکن است که برخی لیگ ها تصمیم به لغو کامل نتایج بگیرند.

 

رئیس لالیگا یعنی خاویر تباس اما می گوید که مسئولان لیگ های اروپایی به دنبال این هستند که مسابقات از تاریخ ۲۸ می از سر گرفته شود. او در این باره گفت: " در حال حاضر ما و مسئولان سایر لیگ های اروپایی به دنبال این هستیم که بازی‌ها از ۲۸ می دوباره آغاز شود. همچنین ۶ یا ۲۸ ژوئن نیز به عنوان تاریخ جایگزین در نظر گرفته شده است. بدیهی است که که در رابطه با این تاریخ ها و مسائل مربوط به تمرینات و پروتکل های بدنی را نیز لحاظ کرده‌ایم."

 

اخیراً شایعاتی درباره حضور لیونل مسی در اینتر به گوش رسیده است. موضوعی که با واکنش خاویار تباس روبرو شده و می‌گوید: " فکر می کنم که حضور مسی هم بتواند مشکلات سری آ را حل کند. مشکلات آنها به بدهی های وحشتناک و عدم درآمد کافی مربوط می‌شود. سری آ تحت فشار مالی قرار دارد و مسی نمی تواند این مشکل را حل کند.

 

 

 

 

 

من دوست دارم مسی در لالیگا بماند اما اگر اینجا را ترک کند یک فاجعه رخ نخواهد داد. مردم می‌گفتند که در صورت جدایی کریستیانو رونالدو لالیگا پول زیادی را از دست خواهد داد اما ما حتی از پرتغال پول بیشتری نیز به دست آوردیم. ستاره های بزرگ کمک کننده هستند اما به تنهایی کافی نیستند."

 

گفته می‌شود که برخی لیگ های اروپایی از جمله سری آ وی خواستار لغو کامل رقابت‌ها هستند. تباس در این باره نیز گفت: " در حال حاضر پایان یافتن این فصل حدود یک بیلیون یورو به لالیگا ضربه می‌زند. بازی ها پشت درهای بسته برگزار شود این رقم ۳۵۰ میلیون یورو خواهد بود. همچنین اگر هواداران هم حضور داشته باشند باز هم ما ۱۵۰ میلیون یورو متحمل ضرر خواهیم شد."

 

 

نظر شما