شناسهٔ خبر: 39252287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوان بسیجی هرمزگان خون اهدا کردند

بندرعباس- ایرنا- مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: درپی کمبود خون در روزهای کرونایی، بانوان بسیجی استان خون اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

منیره محمدی روز سه شنبه در حاشیه اهدای خون افزود: این عمل خیرخواهانه با همت بسیج جامعه زنان سپاه هرمزگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و پایگاه انتقال خون استان انجام شد.
وی بیان داشت: بیماران تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی از جمله بیماران نیازمند به خون هستند که در این روزهای حساس کرونایی که همه با آن دست و پنجه نرم می کنند.
این مسوول اظهارداشت: این بیماران به علت کمبود خون ممکن است سلامتی خود را از دست بدهند، بنابراین شهروندان با مراجعه به مراکز انتقال خون می توانند به بیمارانی که شدید به این کار خدا پسندانه نیازمند هستند، کمک کنند.
محمدی ادامه داد: هرخانه می تواند یک پایگاه انتقال خون باشد و با استفاده از این طرح می توان سنت حسنه انتقال خون را در هر خانواده ترویج داد.
وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم با شرکت در این سنت حسنه به بیماران نیازمند به خون کمک کنند و ذخیره خونی پایگاه انتقال خون را به شرایط مطلوب برسانند.
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه هرمزگان گفت: جهاد همیشه ادامه دارد و این بار در روزهای کرونایی انتقال و اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگترین جهادها محسوب می شود.

نظر شما