شناسهٔ خبر: 39251201 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کرونا موظف است به مردم کاری نداشته باشد!

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز

صاحب‌خبر -

رویا صدر

پروتکل بهداشتی کرونایی؛

در راستای تصمیمات انجام شده در هفته اخیر

* ویروس کرونا بدین‌ وسیله موظف است به کارمندها و کارگرها و سایر اقشار حاضر در صحنۀ ادارات و مراکز اقتصادی کاری نداشته باشد. 
* مردم عزیزمان باید برای رفتن به محل کار، بجای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، حتی‌المقدور طی‌الارض کنند. 
* مسافران در صورت ناتوانی از طی‌الارض و ناچاری از حضور در اتوبوس و تاکسی و مترو، برای اندازه‌گیری فاصله حداقل یک‌ ونیم متری با دیگران، باید حتماً خط کش همراه داشته باشند. در صورت عدم دسترسی به خط کش، شایسته است از متر خیاطی استفاده کنند. 
* در صورت حضور هرگونه ویروس کرونا در مراکز عمومی، ویروس منحوس مذکور موظف است ظرف ۲۴ ساعت مکان خود را ترک کند و در راستای ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی به پناهگاه برود. در صورت هرگونه سرپیچی نامبرده، مردم موظ‌ف‌اند در اسرع وقت مراتب را در اولین پست توییتری گزارش دهند و لایک بگیرند. 
* جهت حفظ سفت‌وسخت پروتکل‌های بهداشتی، صداوسیما در راستای استمرار اصل "درخانه بمانیم" موظف است در خیابان‌ها و معابر کمین کرده و یقه رهگذران را گرفته و آن‌ها را به خاطر رفتن سرِکار و یا مسافرکشی مؤاخذه نموده و محض تنبیه، میکروفن را تا حلق در دهانشان فرو کند. 
* دانشمندان برجسته ایرانی موظفند ظرف ۲۴ ساعت خبر کشف و اختراع و تولید و توزیع انواع و اقسام واکسن‌ها و داروهای سنتی و صنعتی مبارزه با کرونا را (ولو شده از طریق خواب‌نما شدن) در اختیار صداوسیما قرار دهند و بدین‌وسیله جهانیان را از نگرانی برهانند. 
* جهت ایجاد لحظات شاد و مفرح در زندگی مردم، ویروس کرونا موظف است به نمایندگی از صداوسیما سراغ بی‌خانمان‌ها و باخانمان‌های ساکن نیویورک و گینه‌ بیسائو و هونولولو و سایر نقاط کره ارض رفته، آن‌ها را به مقادیر قابل‌توجهی زابرا کند. 
بقیه تصمیمات با عادی‌تر شدن شرایط ظرف ساعت‌های آینده به سمع و نظر مردم بیدار و آگاه و خوبمان خواهد رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما