شناسهٔ خبر: 39251071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جدیدترین جزئیات از پیشرفت پروژه پل تا پل در ساری

راضیه عنایتی

افزایش جمعیت شهرنشین، گسترش نیاز عمومی مردم به بهره‌مندی از فضاهای ایده آل سکونت‌گاهی، اهمیت توسعه مسیرهای ارتباطی و ایجاد کاربری های آرمانی شهرداری را بر آن داشت تا با استفاده از ظرفیت‌های بی بدیل شهرداری ساری نسبت به رونق بخشی بافت حاشیه‌ای شرق این شهرستان گامی اثرگذار بر دارد.

صاحب‌خبر -

عباس رجبی شهردار ساری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ۲ هزار و ۶۰۰ متر طول پروژه بازگشایی حد فاصل کنار گذر پل کابلی تا تقاطع غیر هم سطح پل شهید نوری را به عنوان یکی از پروژه‌های استراتژیکی عمرانی تاریخ این شهر یاد کرد و اظهار کرد: علیرغم شرایط نامساعد جوی فصول پر بارش سال، با تلاش همکاران خدوم ما در سازمان عمران، پس از گذشت ۶ ماه از آغاز پروژه حدود هزار و ۲۵۰ متر مربع از بناهای قدیمی تخریب شده است.

وی تصریح کرد: با تملک اراضی هزار و ۳۰۰ متر از طول مسیر آزادسازی و پس از اجرای ۱۸ هزار متر مکعب خاک‌برداری، این عملیات زیرساختی در محدوده مذکور، پیشرفت ۱۰۰ درصدی را بدنبال داشته است.

رئیس شورای سازمان عمران با بیان اینکه جابجایی تاسیسات زمینی و هوایی بخشی از فرآیند اجرای این طرح بوده، خاطر نشان کرد: تاکنون سازمان عمران ۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب با خاک‌ریزی طول مسیر را به انجام رسانده که پیشرفت ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد و این عملیات در سال جدید با شتاب و قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

رجبی به جدیت مدیریت و تیم های عملیاتی سازمان متبوعش در کیفیت سنجی مراحل اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: آزمایش تحکیم بستر در دو مرحله به انجام رسیده و قطعاً این فرآیند ارزیابی کیفی در سایر مراحل پیش رو اعمال خواهد شد چراکه هدف ما در تمامی پروژه‌های سطح شهر، ارائه با کیفیت‌ترین خدمات با ماندگاری بالا و جلوگیری از دوباره کاری‌ها است.

وی با قدردانی از مشارکت  مردم ساری در طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری افزود: این نهاد در سال جاری با استمرار حمایت‌های دلسوزانه اعضای شورای شهر و استفاده از توان اجرایی سازمان عمران، پیام آور رخدادهای مطلوب در عمران و آبادانی این شهر باشد.

به گزارش ایسنا، گفتنی‌ست همزمان با انتشار این خبر، تیم‌های عملیاتی این سازمان با رعایت نکات بهداشتی در جهت مقابله با بیماری کرونا، در حال انجام ادامه این پروژه هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما