شناسهٔ خبر: 39249510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تلویزیون هم برای فضای مجازی سریال تولید می کند

معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما توزیع اولین سریال خود با نام «چارسو» را در فضای مجازی آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، امین امانی کارگردان سریال چارسو درباره این سریال  به روابط عمومی معاونت فضای مجازی گفت:سریال «چارسو» که مضمونی کمدی دارد، در 13 قسمت  از شبکه نما و اپلیکیشن تلوبیون و سپهر معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش خود را از ۱۵فروردین ماه ساعت ۱۵:۱۵ آغاز کرده است در هر قسمت سریال چارسو یک موضوع مطرح و دوران های مختلف به ان پرداخته می شود.

این کارگردان تصریح کرد: «عصر بدوی»، «عصر قجری»، «عصر نودی» و «عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که داستان‌هایی که در حدود دوماه تصویربرداری کرده ایم در آن‌ روایت می‌شود و به مضامینی نظیر تغذیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و ... پرداخته می‌شود که نگاهی کمدی و طنز دارند.

وی افزود: برای مثال ما «چشم و هم‌چشمی» را در عصر حجر می‌بینیم و بعد در همان قسمت در خانواده‌ای دیگر در عصر قجر می‌بینیم که این چشم و هم‌چشمی به چه شکلی بروز یافته است.

امانی عنوان کرد:  یوسف صیادی،نصرالله رادش،افشین سنگ چاپ،رامین ناصر نصیر ،شراره رخام،عباس جمشیدی فر ،سروش جمشیدی،محمد شیری،شهرزاد عبدالمجید،سوسن پرور،عباس محبوب و...  از جمله بازیگران این سریال هستند.

برخی عوامل این سریال عبارتنداز: تهیه کننده: روشان امیری٫ نویسندگان : کریم خودسیانی و حمزه صالحی، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی،مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراح گریم: پرشینگ بهرامی ،طراحی لباس: روشان امیری،مدیر تولید: مهران علیزاده،تدوین: امین‌امانی و....
امین امانی به تازگی ساخت مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده»را نیز به پایان رسانده است.

همچنین فیلمنامه سریال «جزیره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی توسط کیاوش زارع طلب درحال نگارش است که این کار نیز قرار است از معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش شود.
انتهای پیام/

نظر شما