شناسهٔ خبر: 39248692 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راهنمای انتخاب بهترین نوع گاوصندوق

قفل های دیجیتال شامل قفل هایی با رمز عددی می شود. دقت رمز های دیجیتال بین ۴ رقم تا ۲۰ رقم تعریف می شود.

صاحب‌خبر -

 در ابتدا بهتر است با انواع مدل قفل های گاوصندوق آشنا شویم.

قفل های مکانیکی :

شامل قفل های دارای کلید و اهرم مکانیکی می باشد.

قفل های دیجیتال :

شامل قفل هایی با رمز عددی می شود. دقت رمز های دیجیتال بین 4 رقم تا 20 رقم تعریف می شود.

 

قفل ترکیبی :

ترکیبی از قفل های دیجیتال و مکانیکی هستند که در آنها رمز عددی با کلید یا اهرم مکانیکی ترکیب می شود.

بهترین پیشنهاد ما به شما چه چیزی است؟

با توجه به ویژگی هایی که توضیح داده شد ، بهترین گاوصندوق ها که دارای امنیت بسیار بالایی هستند ، گاوصندوق هایی با قفل دیجیتال هستند.

قفل های دیجیتال علاوه بر سرعت عملکرد بالا و طراحی چند کاربره ، به خوبی می توانند امنیت گاوصندوق را تضمین کنند.

در قفل های دیجیتال احتمال سوء استفاده و حدس زدن رمز عبور بسیار سخت است.

گاوصندوق آیکو ژاپن

گاوصندوق های آیکو ژاپن موفق به دریافت 8 استاندارد امنیتی روز دنیا از جمله استاندارد UL از آمریکا ، استاندارد SP  اروپا ، استاندارد GOST  از روسیه ، استاندارد JIS  از ژاپن شده است.

کارخانه آیکو واقع در کشور ویتنام بوده و هم اکنون آیکو در بین 5 تولید کننده اول گاوصندوق جهان قرار دارد.

محصولات آیکو به آمریکا ، اروپا و بیش از 180کشور جهان صادر می شود.

از ویژگی های گاوصندوق آیکو ژاپن میتوان به مقاومت در برابر حریق تا دمای 1100 درجه سانتی گراد و همچنین مقاومت بدنه در برابر سقوط تا ارتفاع 15 متر اشاره نمود.

تعدادی از مدل های گاوصندوق آیکو دارای صفحه پنل دیجیتال تاچ ( لمسی ) بوده که با لمس صفحه توسط دست کاربر ، اعداد نمایان می گردد.

همچنین قفل مکانیکی دوم همراه با کلید کامپیوتری قابل حمل جهت 2 قفله کردن صندوق و بالا بردن سطح امنیت در کنار قفل الکترونیکی صندوق در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود تنها از قفل الکترونیکی و یا از قفل الکترونیکی و مکانیکی به صورت همزمان استفاده کنند.

همچنین گاوصندوق های برند آیکو ژاپن مجهز به سیستم عدم نمایش کد بوده و در صورت فعال شدن ، در هنگام ورود رمز عبور به دستگاه ، رمز بر روی صفحه نمایش ، نمایان نخواهد شد.

همچنین در صورتی که 4 بار رمز عبور به صورت متوالی اشتباه وارد شود ، سیستم هوشمند فعال گردیده و تا 1 دقیقه از ورود رمز مجدد جلوگیری به عمل می آورد.

چندین مدل از گاوصندوق آیکو دارای زبانه های فولادی 4 طرفه می باشند که حتی در صورت برش لولا های صندوق ، درب باز نخواهد شد.

از دیگر ویژگی ها و مزایای گاوصندوق ژاپنی آیکو میتوان به سیستم قفل شونده اتومات این صندوق اشاره نمود که در صورت بستن درب صندوق بدون نیاز به وارد کردن رمز یا استفاده از کلید ، زبانه های صندوق به حالت قفل در آمده و امکان فراموشی از بابت قفل کردن درب صندوق از بین می رود.

این محصول دارای سیستم دزدگیر حساس به ضربه می باشد که در صورت فعال شدن ، کافی است ضربه ای به درب صندوق یا قسمت های دیگر ماشین بخورد.

در این حالت آلارم یا هشدار دستگاه شروع به نواختن می نماید و تا ورود کلید و باز کردن قفل صندوق ، به نواختن ادامه خواهد داد.

گاوصندوق ایگل

گاوصندوق ایگل ساخت کشور کره جنوبی است.

انواع گاوصندوق ایگل :

انواع گاوصندوق ایگل را میتوان بر حسب اندازه به کوچک و بزرگ و بر حسب نوع قفل به قفل های کلیدی ، کیبوردی و لمسی تقسیم کرد.

گاوصندوق الکترونیکی :

گاوصندوق الکترونیکی به گاوصندوقی گفته می شود که برای باز کردن آن از کارت های الکترونیکی استفاده میشود.

گاوصندوق های لوسل

گاوصندوق های لوسل با طراحی بسیار لوکس و زیبا، امکان ترکیب با محیط داخلی منزل یا محیط کار(حفظ هارمونی محیطی) با جلب حداقل توجه را برای شما فراهم می سازد.

گاوصندوق های لوسل با طراحی و زیبائی منحصر به فرد خود توانسته جوایز متعددی در خصوص طراحی و کیفیت را از کشور تولید کننده (کره) به خود اختصاص دهد.

پشتیبانی تکنولوژیک و امنیتی توسط برترین گاوصندوق ساز کشور کره (Sun-Safes) و تامین کننده شرکت S1 سامسونگ کره باعث شده است لوسل در رده ی ایمن ترین گاوصندوق های جهان قرار گیرد و گواهی نامه های بین المللی متعددی را در این زمینه به خود اختصصاص دهد.

گاوصندوق های لوکس لوسل ضد دریل و دارای سیستم امنیتی قفل دوگانه، با امکان اتصال به کف ساختمان با بولت فولادی می باشند.

مکانیزم قفل الکترونیکی با 20 رقم رمز و مقاوم در مقابل شوک الکترونیکی و هک شدن، سیستم آژیر دزدگیر مستقل، موتور گیربکس خیلی سریع جهت اطمینان از عمل باز و بسته شدن درب گاوصندوق به طور خودکار ، ایمنی و برتری کامل فنی را در گاوصندوق های لوسل در مقایسه با گاوصندوق های مشابه ایجاد کرده است.

از مزایای دیگر این گاوصندوق بامیل ، ایگل ، لوسل ، ایکو ، آیکو و ... میتوان به گارانتی یک ساله کامل و 12 سال خدمات پس از فروش این محصول اشاره کرد، که باعث اعتماد بیش از پیش مشتریان لوسل شده است.

برخی از مزایای این گاوصندوق عبارتند از:

1- نسوز و مقاوم در مقابل حرارت جهت حفظ محتویات (استاندارد ژاپن)

2- امکان ترکیب با محیط داخلی منزل یا محیط کار (حفظ هارمونی محیطی) با جلب حداقل توجه

3- طراحی بسیار لوکس و فنی و دارای جوایز متعدد طراحی و کیفیت از کشور تولید کننده (کره)

4- پشتیبانی تکنولوژیک و امنیتی توسط برترین گاوصندوق ساز کشور کره (Sun-Safes) و تامین کننده شرکت S1 سامسونگ کره

5- برتری کامل فنی نسبت به گاوصندوق های مشابه (به پشتوانه کسب استاندارهای برتر از کشورهای ژاپن و کره)

6- دارای سیستم امنیتی قفل دوگانه و مقاوم در مقابل دریل کردن

منبع :‌ ویرلن

انتهای پیام/

نظر شما