شناسهٔ خبر: 39244876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیرشهروندان آبادان از کادر درمانی بیمارستان طالقانی

آبادان - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در کشور، ارزش وجودی فرشتگان نجات یعنی پرستاران و پزشکان را در جبهه مبارزه با این ویروس بیشتر نمایان کرده است به صورتی که امروز همه اقشار مردم قدردان ایثار، تلاش و مجاهدت مدافعان سلامت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا  در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان با رشادت و مجاهدت، بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را در آن بستری و در این راستا، سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشتند.

کادر درمانی و پرستاری بیمارستان طالقانی آبادان با وجود آگاهی از همه خطرها و آسیب‌هایی که این ویروس می‌تواند به آنها و جامعه وارد کند، شجاعانه به مقابله با آن رفته‌ و تا این بیماری را به عقب نشینی وادار نکنند از مبارزه دست نخواهند کشید.

جمعی از شهروندان ، نهادهای مردمی و هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز سه‌شنبه با حضور در بیمارستان طالقانی آبادان با تشکر از کادر پزشکی و درمانی در مبارزه با ویروس کرونا، در بیرون از فضای بیمارستان فضایی شاد را برای آنها و بیماران رقم زدند و برخی از اقلام مورد نیاز آنها از جمله دستکش را آنها هدیه کردند.

یکی از شهروندان آبادانی با تشکر از زحمات مدافعان عرصه سلامت گفت: این روزها مردم بیش از گذشته قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و نسبت به سختی کار آنها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه هستند.

علی عزیزی بیان کرد: از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌ شبانه‌روزی و با تحمل سختی‌ و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، سپاسگزاری می‌کنیم.

یکی دیگر از شهروندان آبادانی نیز با بیان اینکه همکاری با مدافعان سلامت یعنی ماندن مردم در خانه ، گفت: پزشکان و پرستاران با حضور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هر لحظه در معرض این ویروس خطرناک هستند و ماندن در خانه قدردانی از این جان برکفان است.

سیدعلی موسوی بیان کرد: امروز حضور در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و معالجه و رسیدگی به بیمارانی که به چنین ویروسی مبتلا هستند جهاد است و مردم آبادان قدردان تلاش بی‌وقفه مدافعان جبهه سلامت هستند.

دیگر شهروند آبادانی نیز گفت:مردم آبادان قدردان زحمات و از خودگذشتگی پرستاران و کادر پزشکی در درمان بیماران هستند و حامی و همراه جامعه پزشکی و پرستاری خوزستان خواهند بود.

امیر عباباف افزود: بهترین سپاس‌ و قدردانی از مدافعان حریم سلامت این است که با خود مراقبتی مانع گسترش بیشتر این بیماری در جامعه شویم تا دامنه شیوع این اپیدمی روز به روز کاهش یافته و به کنترل درآید. 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز با حضور در میان حاضران ضمن تشکر از آنها گفت: بدون شک مردم با در خانه ماندن می‌توانند کادر درمانی و بهداشتی را در کنترل و مهار ویروس کرونا کمک کنند.

فرشید بهشتی افزود: مردم در خانه بمانند و مراقب افراد پرخطر خانواده باشند و ضمن مراجعه به سامانه خوداظهاری جوابگوی شماره تلفن ۴۰۳۰ باشند تا هرچه زودتر بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم. 

در آیین تقدیر و تشکر مردم آبادان از کادر پزشکی بیمارستان طالقانی هواداران آبادانی، با زدن نی‌انبان و تنبک به کادر پزشکی و پرستاران این بیمارستان روحیه دادند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به حدود ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

نظر شما