شناسهٔ خبر: 39243705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دشمن شماره یک فردوسی‌پور به کرونا مبتلا شد؟

گفته می شود علی فروغی حدود یک هفته است که به قرنطینه رفته و حتی یکی از مدیران پخش شبکه سه نیز در وضعیت تقریبا مشابهی به سر می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تابناک، علی فروغی مدیر جوان و جنجالی شبکه سه به نوشته یک رسانه ورزشی مکتوب به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این مدیر که در آخرین روزهای سال ۹۷ برنامه پربیننده نود با اجرای بهترین مجری صداوسیمای ایران را به دلایلی که هنوز به زبان نیاورده، تعطیل کرد و عادل فردوسی پور را نیز از این شبکه کنار گذاشت، حالا طبق خبر یک روزنامه ورزشی به این ویروس آلوده شده و دوره درمان را سپری می‌کند.

گفته می شود او حدود یک هفته است که به قرنطینه رفته و حتی یکی از مدیران پخش این شبکه نیز در وضعیت تقریبا مشابهی به سر می برد و مثل رئیس‌اش با سختی های تحمل این ویروس و مبارزه با آن دست و پنجه نرم می کند.

این خبر هنوز از سوی شبکه سوم سیما و یا روابط عمومی این سازمان اعلام رسمی نشده است. واکنش ها در فضای مجازی به این خبر بسیار زیاد بوده است و هواداران فردوسی پور نیز اظهارنظرهای زیادی درباره این چهره خبرساز مطرح کرده اند.

روزنامه ورزشی گل هم نوشت: علی فروغی، مدیر شبکه سه کرونا گرفته است. مدیر شبکه سه بیش از یک هفته است که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه است. حتی یکی از مدیران پخش شبکه هم به این ویروس مبتلا شده است. فروغی سال پیش همین روزها هم به دلیل کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از این شبکه چهره جنجالی و خبرساز بود.

  • واکنش توئیتری مشاور فروغی

از سوی دیگر کوروش کمره‌ای مشاور علی فروغی ضمن تایید خبر نوشت: رسانه‌ای با تاخیر خبر ابتلای مدیر شبکه سه به کرونا را منتشر کرده است. ایشان در ایام تعطیلات نوروز برای مراعات حال همکاران و انجام کارهای ضروری در ساعات غیر اداری در شبکه حاضر شدند و با بهبود شرایط از اول هفته طبق روال عادی در شبکه حضور دارند.

نظر شما