شناسهٔ خبر: 39241188 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با آنا:

فکر و اندیشه باید به کمک تولید ملی بشتابد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: با فکر و اندیشه می‌توان برای چگونگی تقویت تولید ملی راهکار ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام‌گذاری سال 99 به سال جهش تولید، بزرگترین و مهم‌ترین خط مشی و نقشه راه مسئولان را ترسیم کردند تا آنها تولید ملی را بیش از پیش جدی بگیرند.

وی افزود: از مسئولان انتظار می‌رود با همت عالی به سراغ رونق تولید ملی بروند و این مسئله را که تولید ملی ابزار ارتقای قدرت ملی است را جدی بگیریند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: از طریق جهش تولید می‌توان تمام تنگناهای اقتصادی را حل و فصل کرد و قدم در مسیر پیشرفت و تعالی گذاشت.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید فکر و اندیشه را به‌کار گرفت، گفت: با فکر و اندیشه می‌توان برای چگونگی تقویت تولید ملی راهکار ارائه کرد و مطمئناً تفکر ایرانی نوعی تفکر متعالی و پیشرفت‌خواه است.

وی با اشاره به اینکه اگر فکر و اندیشه به کمک تولید بیاید، بسیاری از مشکلات پیش روی تولید رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: با وجود فکر و اندیشه حتی می‌توان در سالی که کرونا برخی زیان‌ها را متوجه اقتصاد کرده، شعار سال و مطالبات رهبر انقلاب را محقق ساخت.

انتهای پیام/4079/

نظر شما