شناسهٔ خبر: 39237181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

درمرکزآموزش عالی شهرضا انجام شد؛

آغازارائه آموزش‌های مجازی به دانشجویان

معاون آموزشی مرکز آموزش عالی شهرضا از آغاز فعالیت‌های آموزش مجازی دانشجویان این دانشگاه از شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل ازمرکزآموزش عالی شهرضا، دکتر محسن جنتی معاون آموزشی این مرکز از ارائه بیش از ۱۴۰ درس به صورت مجازی در سامانه جامع آموزش مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجویان خبر داد.
دکتر جنتی تاکید کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی آموزش حضوری در دانشگاه‌ها، دروس نظری شامل دروس عمومی، معارف اسلامی، مهارت‌های مشترک، پایه و اصلی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.
معاون آموزشی مرکزآموزش عالی شهرضا گفت: از تاریخ ۱۶ فروردین کلاس‌های مجازی دانشگاه با قابلیت بارگذاری و برگزاری کلاس‌های درسی به صورت آنلاین در سامانه آموزش‌های مجازی این دانشگاه به آدرس www.lms.shahreza.ac.ir شروع به کار کرد.
وی تاکید کرد: لازم است کلاس‌های دروس نظری این دانشگاه به صورت مجازی چندین جلسه در هفته برگزار شده تا پس از ریشه کن شدن بیماری و عادی شدن شرایط، فرصت کافی برای برگزاری کلاس‌های حضوری و ارائه بخش عملی و مهارتی دروس فراهم شود.
وی افزود: دستورالعمل‌ها، راهنمای استفاده از سامانه آموزش مجازی و همچنین راه‌های ارتباطی با پشتیبان سامانه مذکور، برای بهره برداری مطلوب مراکز آموزشی، مدرسان و دانشجویان از طریق پرتال دانشگاه اطلاع رسانی شده است.
س.س ۵۱/ ر.ب ۴۵

نظر شما