شناسهٔ خبر: 39235266 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ونزوئلا اتهام‌زنی‌های اخیر آمریکا را اقدامی خصمانه خواند

فرمانده عملیات راهبردی نیرو‌های مسلح ونزوئلا، اتهام‌زنی‌های اخیر آمریکا به این کشور درباره قاچاق مواد مخدر را اقدامی خصمانه و یک حمله سیاسی خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رومیگیو سبایوس، فرمانده عملیات راهبردی نیرو‌های مسلح ونزوئلا، اتهام‌زنی‌های اخیر آمریکا به این کشور درباره قاچاق مواد مخدر را اقدامی خصمانه و یک حمله سیاسی و تهدید مستقیم به شیوه گاوچران‌ها علیه کشورش توصیف کرد.

این مقام ونزوئلایی تاکید کرد: «مردم ونزوئلا آماده مقابله با هر گونه تجاوز علیه کشور خود هستند.»

پیش از این نیز نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، در واکنش به اتهام دولت آمریکا مبنی بر مشارکت وی و مسئولان ارشد دولتش در تروریسم و قاچاق مواد مخدر، دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود، را یک گاوچران نژادپرست خواند. 

او در عین حال هشدار داد با همه تجهیزات و امکانات برای جنگیدن با آمریکا و کلمبیا در صورت تلاش آن‌ها برای اشغال خاک ونزوئلا، آماده است.

بیشتر بخوانید: ونزوئلا: اقدام آمریکا در متهم کردن مادورو کودتا است

اظهارات مادورو درباره رئیس‌جمهور آمریکا تنها چند ساعت بعد از آن مطرح شد که دولت واشنگتن، او و شماری از مسئولان ارشد دولت وی را به مشارکت در قاچاق مواد مخدر و حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرد.

دادستان نیویورک، مادورو و مسئولان ارشد دولت ونزوئلا را به تبانی با شبه‌نظامیان چپگرای کلمبیا برای قاچاق مواد مخدر به داخل آمریکا متهم کرد و مدعی شد: دولت ونزوئلا از مواد مخدر به عنوان یک سلاح ضد آمریکا استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما