شناسهٔ خبر: 39234317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نامه سازمان لیگ به باشگاه‌ها؛ فصل نوزدهم لغو شود یا ادامه دهیم؟

خبرگزاری میزان- مسئولان سازمان لیگ با ارسال نامه به باشگاه‌های لیگ برتری از آنها درخواست کردند در خصوص برگزاری یا لغو مسابقات فصل نوزدهم نظر نهایی خود را اعلام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به قدری عجیب و پیچیده شده که یک ارگان به تنهایی قادر به تصمیم‌گیری در خصوص سرنوشت فصل نوزدهم نیست. از این رو نیاز به همفکری اهالی فوتبال دارد. 

در همین راستا مسئولان سازمان لیگ ساعاتی پیش با ارسال نامه به مدیران باشگاه‌های لیگ برتری از آن‌ها خواستند در خصوص ادامه یا لغو فصل نوزدهم نظر خود را اعلام کنند. این در حالی است که اکثر مدیران باشگاه‌ها طی یک ماه گذشته در مصاحبه‌های خود نظرات متفاوتی داشتند.

برخی از آن‌ها معتقد بودند لیگ نوزدهم در همین نقطه باید خاتمه یابد تا فصل بیستم آسیبی نبیند و برخی نیز اعتقاد داشتند رقابت‌ها با وقفه دو ماه باید ادامه یابد تا تکلیف تیم قهرمان، تیم‌های صعودکننده به آسیا و تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته یک مشخص شود.

سازمان لیگ حالا با ارسال نامه به باشگاه‌های مختلف از مدیران عامل درخواست کرده تا در خصوص فصل پیش‌رو، سرنوشت بازی‌ها، تعیین قهرمان و تیم‌های پایین جدولی و انتخاب تیم‌هایی که باید به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ معرفی شوند، نظر خود را اعلام کنند.

آنها یکی دو روز برای این کار مهلت دارند و پس از آن سازمان لیگ با دریافت نظرات، جمع‌بندی نهایی در مورد سرنوشت فصل نوزدهم را به صورت علنی اعلام خواهد کرد تا یک اتفاق تاریخی و بی‌نظیر در تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد.
باید دید اکثریت نظر‌ها مبنی بر ادامه فصل است یا لغو بازی‌ها در لیگ بدون سرانجام.

انتهای پیام/

نظر شما