شناسهٔ خبر: 39234036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شناسایی سه کودک مبتلا به کرونا در جهرم/ شمار مبتلایان در جهرم به 100 نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، از شناسایی سه کودک مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: درجهرم 10 مرد و 8 زن مبتلا شناسایی‌ شده‌اند که در بین این بیماران، دو کودک ۲ ساله و یک کودک ۹ ساله گزارش‌ شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد رحمانیان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در جهرم اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان یکصد نفر رسیده که تنها در یک روز 18 مورد جدید شناسایی شد که از این تعداد سه بیمار کودک هستند.

این پزشک با تأکید بر اینکه کودکان خود را از منزل خارج نکنید و درمیهمانی‌های خانوادگی شرکت نکنید، افزود: متأسفانه بعد از اتمام تعطیلات نوروز و بازگشایی برخی از صنوف، اجتماعات غیرضروری در شهر مشاهده و همین امر موجب شده آمار مبتلایان در این شهرستان افزایش یابد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، باوجود هشدارها بسیاری از شهروندان این بیماری هنوز را جدی نگرفته و در خیابان‌ها و پارک‌های شهر شاهد تجمع جوانان و سالمندان هستیم.

رحمانیان یادآور شد: از تعداد 18 مورد جدید شناسایی‌شده مبتلایان کرونا، ۱۵ مبتلا اهل جهرم، یک بیمار از شهر جویم و ۲ بیمار از شهرستان خفر گزارش‌شده که اکثر این بیماران با شناسایی به‌موقع در حال سپری کردن دوره درمان هستند.

وی تأکید کرد: چنانچه شهروندان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همکاری نداشته باشند، پیش‌بینی می‌شود طی هفته آینده شاهد رشد ناگهانی تعداد مبتلایان در جهرم باشیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما