شناسهٔ خبر: 39234014 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راب: جانسون از من خواست اقدامات لازم در مبارزه با کرونا را انجام دهم

وزیر خارجه انگلیس گفت: نخست وزیر از من خواست اقدامات لازم در مبارزه با شیوع ویروس کرونا را انجام دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد بوریس جانسون، نخست وزیر از من خواست به نیابت از وی اقدامات لازم برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا را انجام دهم.

بر این اساس، راب خاطر نشان کرد: جانسون به دلیل وخیم شدن حالش بخاطر ابتلا به ویروس کرونا هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. یک تیم خبره از پزشکان هم اینک بر بالین وی حاضر هستند.

وی گفت: نخست وزیر از من خواست اقدامات مقتضی در روند مبارزه با ویروس کرونا را در نبود وی انجام دهم. ما تمامی برنامه‌های جانسون را در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

ساعاتی قبل دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد حال بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور  بر اثر ابتلا به ویروس کرونا وخیم شده و به آی سی یو منتقل شده است.

دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد علی رغم انتقال جانسون به بخش مراقبت های ویژه، وی هم اینک به هوش است.

در پی اعلام این خبر ارزش پول ملی انگلیس مقابل دلار کاهش یافت.

پیش از این پزشکان انگلیسی اعلام کرده بودند بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس به دلیل نشان دادن «علائم پایدار» بیماری کووید-۱۹ «تا جایی که لازم باشد» در بیمارستان باقی می‌ماند.

نتیجه تست کرونای بوریس جانسون ۱۰ روز پیش مثبت از آب درآمد و نخست‌وزیر انگلیس در روز‌های گذشته همچنان تب و سرفه‌های شدید داشته و در کنفرانس‌های ویدیویی‌اش بریده‌بریده صحبت می‌کرده، امری که باعث شده پزشکان «به‌شکل فزاینده‌ای نگران» سلامت او باشند.

انتهای پیام/

نظر شما